تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




مقرّ نظامی ایرانی هدف حمله هوایی قرار گرفت!

رسانه سعودی مدعی شد؛

مقرّ نظامی ایرانی هدف حمله هوایی قرار گرفت!

رسانه های سعودی با هدف فضاسازی رسانه ای هر از چندگاهی اخباری مبنی بر حضور نیروهای ایرانی در یمن منتشر می کنند.

به گزارش سرویس سیاسی جام نیـوز ، روزنامه سعودی "عاجل" مدعی شد: «جنگنده های ائتلاف سعودی مقرّ نظامی وابسته به نیروهای ایرانی و حزب الله در استان "عمران" یمن را بمباران کردند.»

 

این روزنامه در ادامه ادعاهای عجیب خود نوشت: «این مقرّ نظامی شامل یک سری چادرهایی است که سلاح و موشک در آنها نیز ذخیره شده است و نظامیان ایرانی و حزب الله در این مقرّ به سر می بردند.»

 

گفتنی است رسانه های سعودی با هدف فضاسازی رسانه ای هر از چندگاهی اخباری مبنی بر حضور نیروهای ایرانی در یمن منتشر می کنند.

 

این در حالی است که تهران بارها رسما اعلام کرده است ایران هیچ نیروی نظامی به یمن اعزام  نکرده است.

 

512




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «مقرّ نظامی ایرانی هدف حمله هوایی قرار گرفت!»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..