تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




اجرای طرح مدرسه آماده

 رحيمی با اشاره به لزوم آموزش به منظور مواجهه مناسب با حوادث و بلايا گفت: در اين زمينه برخي فعاليت‌ها انجام شده است از جمله اينكه براي آموزش و پرورش طرح مدرسه آماده را شروع كرده‌ايم و در اين راستا به اوليای مدرسه و دانش آموزشان آموزش های لازم داده شده تا تيم مديريت بحران در هر مدرسه ايجاد شود.

وی افزود: در اين زمينه ۱۰ مدرسه برای آموزش پيش‌قدم شده‌اند و برخي مدارس اعلام آمادگی كرده‌اند.

مدير مركز پيشگيری و مديريت بحران شهرداری خاطرنشان كرد: در اين طرح با راه‌اندازی يك مركز براي دانش‌آموزان از پيش دبستانی تا پايان دبستان برنامه‌ريزی می كنيم.

رحیمی گفت: در اين طرح هر هفته سه روز ميزبان دانش آموزان هستيم تا آنها را با حوادث طبيعی آشنا كنيم و كارگاه‌های حساس‌سازی و آموزش‌هاي شهروندی برگزار كنيم.

انتهای پیام/ش




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «اجرای طرح مدرسه آماده»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..