تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




از محورهای مسدود شده مطلع شوید

از محورهای مسدود شده مطلع شویدسرهنگ رحمانی رئیس پلیس مرکز کنترل ترافیک راه‌های کشور در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان؛ اظهار داشت: طبق آخرین گزارش‌های دریافتی از مرکز کنترل ترافیک راه‌های کشور، محور هراز، فيروزكوه و كرج - چالوس بازگشايی شده است.
 
وی در ادامه افزود: بر همین اساس محور شمشک-دیزین در استان های تهران و البرز به علت بارش برف و نداشتن ایمنی کافی، محور پونل-خلخال در استان های اردبیل و گیلان به علت بارش برف و نداشتن ایمنی کافی،  مسدود است.
 
در استان سيستان و بلوچستان محور زاهدان - بم به علت طوفان شن خيرآباد ، ابتر، دلگان– جلگه، دلگان – ايرانشهر ، ذهكلوت ، بزمان – مهرستان، جلگه– چاه اسحاق، فنوج - رمشك ، نيكشهر - بنت و چاهان – زرآباد به دليل طغيان رودخانه های محلی مسدود است.

بر اساس اطلاعات ارسالی در حال حاضر محور جاسک کنارک بازگشایی شد.
 
وی گفت: در محور سياهكل – ديلمان در استان گيلان و سربيشه - نهبندان در استان خراسان جنوبی به دليل يخ زدگی تردد با زنجير چرخ امكان پذير است.  
 
همچنین محور سروآباد - پاوه در استان کردستان نیز مسدود است.

رئیس پلیس مرکز کنترل ترافیک راه‌های کشور در پایان گفت: محور فرعی عشایری سی سخت-پادنا در استان کهگیلویه و بویراحمد به علت بارش برف و نداشتن ایمنی کافی محور کرج-چالوس در استان های البرز و مازندران جهت ایمن سازی تونل امیرکبیر تا  20 اسفند روزهای شنبه, یکشنبه, دوشنبه, سه شنبه هر هفته به استثنای روزهای تعطیل رسمی و روز قبل و بعد از تعطیلات چند روزه از ساعت 20:00 تا ساعت 05:30 بامداد روز بعد مسدود است و در زمان انسداد تردد از سایر محورهای شمالی صورت می پذیرد محور هراز از ساعت 05:20 مسدود و تا اطلاع ثانوی به علت بارش برف و کولاک مسدود خواهد بود.
 
انتهای پیام/ز




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «از محورهای مسدود شده مطلع شوید»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..