تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




سرمربی تیم فوتسال بانوان نفت آبادان: می توانستیم پیروز میدان باشیم/ از داوری بسیار متضرر شدیم

رز جدید زاده پس از تساوی تیمش مقابل دانشگاه آزاد در گفتگو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: از ابتدای فصل تاکنون از ناحیه داوری بسیار متضرر شدیم ، این موضوع باید برطرف شود.
سرمربی تیم فوتسال بانوان نفت آبادان با اشاره به این که در بسیاری از بازی ها اگر داوران در سوت های خود دقت می کردند ما امتیاز از دست نمی دادیم افزود: با توجه به این که بازی ما مقابل دانشگاه آزاد در واقع بازی بین دو تیم دوم و سوم جدول بود و از حساسیت خاصی برخوردار بود انتظار می رفت از داوران بهتری استفاده شود.
وی در خصوص بازی تیمش مقابل دانشگاه آزاد گفت: حریف تیم بسیار بزرگی است و از 7 بازیکن ملی پوش بهره می برد بی شک بازی کردن مقابل دانشگاه برای هر تیمی دشوار است.
جدید زاده ادامه داد: در نیمه اول بازی چندین موقعیت خوب گلزنی داشتیم اما از روی کم دقتی توپ های ما یکی پس از دیگری به هدر رفت اما حریف از ضد حملات به خوبی استفاده کرد و توانست دو گل به ما بزند.
وی تصریح کرد: در نیمه اول بازی بر روی دروازه بان اصلی ما خطا شد و بینی این بازیکن شکست اما متاسفانه داور حتی خطا نگرفت، این موضوع باعث شد که دروازه بان دوم خود را وارد زمین کنیم.
سرمربی تیم فوتسال بانوان نفت آبادان عملکرد تیمش را در این بازی خوب دانست و افزود: در نیمه دوم توپ و میدان را به خوبی در اختیار داشتیم و توانستیم گل های خورده را جبران کنیم بی شک اگر زمان بیشتری داشتیم پیروز میدان می شدیم.
وی ادامه داد: بازیکنان دانشگاه آزاد از هماهنگی بسیار خوبی برخوردار بودند و بردن این تیم کار آسانی نیست،همین که بازی باخته را مساوی کردیم کار بزرگی انجام دادیم.
جدیدزاده افزود: ما در مقابل ملی حفاری که صدرنشین رقابت ها است بازی خوبی به نمایش گذاشتیم اما مثل این بازی توپ های ما تبدیل به گل نمی‌ شد در ادامه راه سعی می کنیم این نقطه ضعف را برطرف کنیم و در امر گلزنی موفق ظاهر شویم.
وی در خصوص حاضرنشدن تیم سپیدرود رشت در بازی مقابل ملی حفاری گفت: سپیدرود تیم خوب و مستعدی است و در صورت بازی کردن ممکن بود حفاری راشکست دهد یا این تیم رادچار مشکل کند، چه بسا در صورت بازی کردن بازیکنی از حفاری کارت زرد یا قرمز دریافت می کرد که به سود تیم های بالانشین بود.
سرمربی نفت آبادان با بیان این که همه تیم ها با مشکل مالی مواجه هستند افزود: یک تیم حرفه ای باید تمام بازی های خود را انجام دهد و اگر مشکل مالی دارد چرا در لیگ شرکت می کند، سال گذشته تیم ما نیز به دلیل مشکلات مالی نمی توانست مقابل ملی حفاری بازی کند اما فدراسیون به ما گفت باید حاضر شوید.
وی در پایان گفت: سالن گذشته 3 درصد از مالیات باشگاه هایی که در فوتبال تیم داری می کردند بخشیده شد و این موضوع باعث شد که تیم های بانوان به خوبی حمایت شوند امیدواریم امسال نیز با برنامه ریزی فدراسیون این امر محقق شود.
دیدار بین دو تیم فوتسال بانوان نفت آبادان و دانشگاه آزاد از هفته هفدهم رقابت های لیگ برتر با تساوی 2 بر 2 به پایان رسید.
تیم نفت آبادان در حال حاضر با کسب 38 امتیاز در جایگاه سوم رده بندی قرار دارد.
خبرنگار: پارسا شاکری *انتشار دهنده: کبری آقازری 6002

انتهای پیام /*



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «سرمربی تیم فوتسال بانوان نفت آبادان: می توانستیم پیروز میدان باشیم/ از داوری بسیار متضرر شدیم»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..