تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




خزایی: با انتشار مصاحبه دروغین به دنبال ایجاد تنش در فوتبال هستند

با هیچ رسانه ای مصاحبه نکرده ام؛

خزایی: با انتشار مصاحبه دروغین به دنبال ایجاد تنش در فوتبال هستندبه گزارش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران؛کوروش خزایی در گفت و گو با سایت سازمان لیگ اعلام کرد: شب گذشته مصاحبه ای دروغین از طرف اینجانب در فضای ‏مجازی منتشر شد که بنده روحم هم از این مصاحبه خبر ندارد. من با هیچ رسانه ای مصاحبه نداشته ام. ظاهرا برخی افراد به ‏دنبال اهداف شخصی و ایجاد تنش در فدراسیون فوتبال و سازمان لیگ هستند. ‏
خزانه دار سازمان لیگ تصریح کرد: سال هاست به عنوان مدیر امور مالی و خزانه دار در سازمان لیگ و فدراسیون فوتبال ‏فعالیت می کنم و در این مدت حتی یک بار هم با رسانه ای در مورد مسایل فوتبال مصاحبه نکرده ام و نمی دانم چرا در این زمان ‏مصاحبه ای خیالی از قولم منتشر می کنند.  برخی افراد به  دنبال اهدافی در پشت این رفتار ناجوانمردانه شان هستند. قطعا من و ‏سازمان لیگ از طریق مراجع قضایی و ذی صلاح پیگیر این مساله خواهیم بود تا بدانیم منتشر کنندگان این مصاحبه خیالی و ‏دروغین چه کسانی بوده اند و چه اهدافی را دنبال می کردند. 

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «خزایی: با انتشار مصاحبه دروغین به دنبال ایجاد تنش در فوتبال هستند»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..