تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




امدادرسانی‌ها به ۱۳ استان برفی ادامه دارد/اسکان اضطراری بیش از ۱۰هزار تن و رهاسازی ۳هزار خودرو

امدادرسانی‌ها به ۱۳ استان برفی ادامه دارد/اسکان اضطراری بیش از ۱۰هزار تن و رهاسازی ۳هزار خودرو

مرتضی سلیمی در توضیح آخرین جزییات عملیات امدادرسانی به برف و کولاک در برخی مناطق کشور، گفت: از ۱۲ تا ۱۵ بهمن ماه ۲۹ استان به جز استان‌های سیستان و بلوچستان وهمدان تحت تاثیر برف و کولاک قرار داشتند و در این مدت ۲۱۷ شهر، روستا و محور برف‌گیر مورد امدادرسانی قرار گرفتند.

وی افزود: در این مدت امدادرسانی برای ۳۱ هزار و ۴۰۰ نفر انجام شد و ۱۰ هزار و ۳۰۰ نفر نیز اسکان اضطراری یافتند. همچنین در جریان روند امدادرسانی‌ها، ۴۱ نفر از سوی نیروهای امدادی به مراکز درمانی منتقل شدند و به ۳۸ تن نیز به صورت سرپایی درمان شدند.

سلیمی همچنین از انتقال هشت مادر باردار در این عملیات‌ها خبر داد و گفت: در پی سقوط بهمن در مهاباد و آبعلی سه نفر نجات یافتند و متاسفانه سه نفر نیز در سقوط بهمن در مبارک آباد - آبعلی جان خود را از دست دادند.

به گفته وی، در این مدت ٣٦٨٥ خودرو از برف رهاسازی شدند. همچنین این امدادرسانی‌ها از سوی ٤٥٢ تیم عملیاتی شامل ١٦٦٣ نفر امدادگر و نجاتگر صورت گرفت.

سلیمی افزود: طی این مدت ٧٨٠٠ تخته پتو، ٦٦٨٠ بسته غذایی، ٣٦٥ کیلوگرم خرما، ٨٣٠٠ قوطی کنسروجات، ٤٧٠٠ قرص نان، ٢٨٠٠ بطری آب معدنی، ٢٠٦٠ بسته بیسکوییت میان متاثران از برف و کولاک توزیع شد.

وی تاکید کرد که امدادرسانی در ١٣ استان آذربایجان شرقی، اصفهان، خوزستان، خراسان شمالی وجنوبی، سمنان، کرمان، کرمانشاه، گلستان، گیلان، فارس، مازندران و هرمزگان همچنان ادامه دارد.

۴۲۲۳۵




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «امدادرسانی‌ها به ۱۳ استان برفی ادامه دارد/اسکان اضطراری بیش از ۱۰هزار تن و رهاسازی ۳هزار خودرو»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..