تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




فرود اضطراری هواپیما ترکیش ایر در فرودگاه زاهدان

جعفرزاده در گفتگو با باشگاه خبرنگاران خبر داد

فرود اضطراری هواپیما ترکیش ایر در فرودگاه زاهدانرضا جعفر زاده مدیر روابط عمومی سازمان هواپیمایی کشور در گفت و گو با خبرنگار  راه و شهرسازی  گروه  اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان،  در خصوص فرود اضطراری هواپیای ایرباس 330 اعلام کرد: ساعت 7:15 هواپیمای ایرباس 330 متعلق به شرکت هواپیمایی ترکیش که از استانبول به سمت ویتنام در حال پرواز بوده در فرودگاه بین المللی زاهدان به زمین نشست.

وی همچنین در ادامه افزود: به سبب بروز مشکل برای یکی از مسافران هواپیمای فرود اضطراری انجام داد که به محض فرود هواپیما تیم پزشکی زاهدان برای مداوای حال بیمار ویتنامی به محل اعزام شدند.

جعفر زاده در پایان اشاره کرد: وضعیت مسافر ویتنامی مساعد شده و هواپیمای ایرباس ترکیش ایر آماده پرواز به سمت ویتنام خواهد بود.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «فرود اضطراری هواپیما ترکیش ایر در فرودگاه زاهدان»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..