تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




ایستگاه هروی از خط 3 متروی تهران افتتاح شد

ایستگاه هروی از خط 3 متروی تهران افتتاح شدبه گزارش خبرنگار گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ ایستگاه هروی از خط 3 مترو تهران در بزرگراه صیاد شیرازی بعد از موسوی، تقاطع جمال، بین ایستگاه‌های زین‌الدین و حسین‌آباد افتتاح شد.

گفتنی است؛ پروژه خط 3 متروی تهران با هدف اتصال جنوب‌غربی شهر تهران به شمال‌شرقی آن و کاهش ترافیک شهری در این کریدور افتتاح شده است.

لازم به ذکر است؛ این خط با عبور از نقاط ترافیکی بسیار مهم شهر تهران مانند (میدان راه آهن، میدان ولیعصر، تقاطع بهشتی و شریعتی و غیره )و تقاطع با خطوط دیگر مترو ( تقاطع با خطوط 1 ،4 ، 6 و 7 ) نقش عمده ای در جابه جایی مسافر شهری به عهده خواهد داشت.

گفتنی است؛ به منظور رفاه حال شهروندان تهرانی در سفرهای شهری و ترافیک روان‌تر در این کریدور، پروژه خط سه متروی تهران تعریف و امکان توسعه آن از شمال‌شرقی به سمت لواسانات و از جنوب‌غربی به سمت اسلامشهر و فرودگاه امام خمینی(ره) مورد بررسی و امکان سنجی واقع شده است.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «ایستگاه هروی از خط 3 متروی تهران افتتاح شد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..