تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




بازگشایی راه‌های شهرستان خلخال با تلاش 50 راهدار در قالب 12 اکیپ راهداری +تصاویر

ساعت: 08:50 منتشر شده در مورخ: 1395/11/16 شناسه خبر: 1027136

رئیس اداره راهداری وحمل ونقل جاده ای خلخال عنوان کرد؛

رئیس اداره راهداری وحمل ونقل جاده ای خلخال از استقرار 12 اکیپ با 50 نفر نیروی راهداری برای بازگشایی راه های شهرستان خلخال خبر داد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از ازناو ، محمد قربانی صبح امروز در بازدید از محور های مواصلاتی شهرستان خلخال در روستای مجره گفت: در چهار روز گذشته بارش برف بی سابقه در خلخال موجب مسدود شدن کلیه های روستایی شده بود که با همت و تلاش راهداران از 142 روستا 100 روستا بازگشایی و از روز بارش با تشکیل 12 اکیپ با 50 نفر راهدار در مسیرهای مختلف شهرستان  در روستاهای بخش مرکزی ، خورش رستم و شاهرود اقدام به برفروبی شده که به علت شدت بارش عملا در بعضی از روستاها چندین بار بازگشایی اتفاق افتاده ولی به لحاظ کولاک شدید با نیاز به بازگشایی است که راه روستایی بفراجرد و اقبلاغ کرد از جمله این روستاها است.

قربانی افزود: حجم برف در مسیرهای روستایی خیلی سنگین است و میزان بارش نیز  نسبت به چند سال اخیر بی نظیر بودکه انتظاری سالی خوش برای کشاورزان می رود.

قربانی گفت: در راه های اصلی و فرعی هیچ مشکلی نداریم و کلیه راه های ارتباط به مرکز استان اردبیل و گیلان ومرکز کشور باز است و تنها توصیه ما به رانندگان استفاده از زنچیر چرخ است.

 بازگشایی راه های شهرستان خلخا ل  بازگشایی راه های شهرستان خلخال  بازگشایی راه های شهرستان خلخال  بازگشایی راه های شهرستان خلخال  بازگشایی راه های شهرستان خلخال  بازگشایی راه های شهرستان خلخال  بازگشایی راه های شهرستان خلخال  بازگشایی راه های شهرستان خلخال  بازگشایی راه های شهرستان خلخال  بازگشایی راه های شهرستان خلخال

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «بازگشایی راه‌های شهرستان خلخال با تلاش 50 راهدار در قالب 12 اکیپ راهداری +تصاویر»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..