تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




قهرمان جشنواره زیبایی اسب اصیل عرب: تقویت زیرساخت ها سطح رقابت ها را ارتقا می دهد

مهدی شکل آبادی از استان اصفهان شامگاه جمعه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا در حاشیه برگزاری بیست و سومین جشنواره ملی زیبایی اسب اصیل عرب خوزستان در اهواز اظهار کرد: در این دوره از رقابت ها همانگونه که پیش بینی می کردیم شرکت کنندگان از سراسر کشور با اسب های قدرتمند حضور یافته بودند.
وی افزود: شرایط میزبانی این دوره از رقابت ها خوب بود اما اگر برای ثبت امتیازات از مانیتور به جای بلندگو استفاده شود سطح کیفی مسابقات بالاتر می رود.
قهرمان جشنواره زیبایی اسب اصیل عرب خوزستان ادامه داد: در این جشنواره در کلاس کره های سه ساله شرکت کردم و رقابت در این کلاس سخت و امتیازات نزدیک به هم بود.
اصغر روشن زنی دیگر شرکت کننده استان اصفهان در این جشنواره اسب اصیل عرب نیز گفت: سال به سال رقابت در این جشنواره ها به دلیل قوی تر شدن گروه ها، سخت تر می شود اما تا اندازه ای بی نظمی و زمان بندی این برنامه ها برای ما مشکل ساز است.
وی افزود: تقویت بحث مدیریتی در این برنامه ها می تواند شرایط را برای رقابت هرچه بهتر شرکت کنندگان فراهم کند.
بیست و سومین جشنواره ملی زیبایی اسب اصیل عرب خوزستان با حضور 176 شرکت کننده از 13 تا 15 بهمن در مجموعه ورزشی امام رضا(ع) در شهرک نفت اهواز برگزار شد.
7152/ 6037
خبرنگار: محمدرضا خبازان ** انتشار دهنده: عبدالحمید راجی

انتهای پیام /*



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «قهرمان جشنواره زیبایی اسب اصیل عرب: تقویت زیرساخت ها سطح رقابت ها را ارتقا می دهد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..