تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




استارت السد برای دیدار با استقلال ایران

کد خبر: ۴۷۳۷۳۷

۱۵۳۳  بازدید

تیم فوتبال السد قطر نخستین تمرین خود را برای دیدار حساس برابر استقلال ایران انجام داد و روز یکشنبه با پروازی اختصاصی وارد تهران می‌شود.

ایسنا: به نقل از روزنامه الرای، در یکی از حساس‌ترین بازی‌های پلی‌آف لیگ قهرمانان آسیا روز سه شنبه استقلال در ورزشگاه آزادی از السد قطر پذیرایی خواهد کرد. تیم قطری از آمادگی خوبی برخوردار است و با توجه به بازیکنان بزرگی که در اختیار دارد شانس بالایی برای صعود به دور بعد دارد.


روزنامه الرای قطر نوشت: "السد خود را آماده دیدار حساس برابر استقلال می‌کند و نخستین تمرین آمادگی خود را برای این دیدار انجام داد. سرمربی السد تلاش می‌کند تا تیم را از شرایط تساوی ناامید کننده برابر الشحانیه خارج کند و تمام تمرکز آنها را روی دیدار حساس برابر استقلال بگذارد".


السد یک‌شنبه با پروازی اختصاصی راهی تهران خواهد شد و همه بازیکنان خود  را در اختیار دارد.
تیم پیروز این بازی باید در مرحله گروهی به مصاف التعاون عربستان، لوکوموتیو ازبکستان و الاهلی امارات برود.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «استارت السد برای دیدار با استقلال ایران»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..