تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




حرکت خطرناک یک پدر برای نجات جان نوزادش+ فیلم

به گزارش خبرنگار اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ یک پدر چینی برای نجات اعضای خانواده اش از غرق شدن تلاشی ستودنی انجام داد. خودروی آنها از بلندی اسکله هونان به داخل رودخانه سقوط و در حال فرو رفتن به داخل آب بود، تلاش ها برای باز کردن در ماشین بی نتیجه و لحظات برای خانواده گرفتار بسیار دلهره آور شده بود.

پس از چند دقیقه اعضای خانواده موفق به بیرون آمدن از شیشه ماشین و شنا به سمت ساحل شدند اما کودک نوپای آنها هنوز داخل ماشین بود. در یک لحظه پدر شجاع با حرکتی معجزه آسا نوزاد را از خودرو بیرون کشیده و سمت افراد روی اسکله پرتاب می کند تا ناجی جان کودک شود. حرکتی که در نوع خود خالی از خطر نبود اما خوشبختانه نوزاد در کمال صحت در دستان کسانی که در اسکله برای کمک بودند جا می گیرد و همه اعضای خانواده با چند خراش جزئی از این سقوط جان سالم به در می بردند. 

نجات معجزه آسای نوزاد از غرق شدن+ فیلم//شجاعت پدر نوزاد را از خفه شدن نجات داد+ فیلم
برای دانلود اینجا کلیک کنید

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «حرکت خطرناک یک پدر برای نجات جان نوزادش+ فیلم»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..