تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




رونمایی از کتاب زندگی شهید محمدکچویی با حضور مبارزان انقلاب

رونمایی از کتاب زندگی شهید محمدکچویی با حضور مبارزان انقلاب

فرهنگ > دین و اندیشه - مراسم رونمایی از کتاب "شهید روز هشتم" پیرامون زندگی و مبارزات شهید محمد کچویی روز چهارشنبه 20 بهمن ماه 1395 از ساعت 16 الی 18، در سالن اجتماعات موسسه نمایشگاه های فرهنگی ایران برگزار خواهد شد.

به گزارش خبرآنلاین کتاب "شهید روز هشتم" با موضوع بررسی ابعاد زندگی شهید محمد کچویی به همت « سیدمهدی دزفولی» در500 صفحه و بیش از 7 فصل، طی 4 سال تدوین و گردآوری شد و در بهمن ماه امسال توسط انتشارات «صفحه سفید» منتشر شده است. 

محمد کچویی از مبارزان مشهور پیش از انقلاب و اولین رئیس زندان اوین پس از پیروزی انقلاب اسلامی بود که در هشتم تیرماه 1360 و در محوطه زندان اوین در عملیاتی انتحاری به شهادت رسید.

در مراسم رونمایی از کتاب "شهید روز هشتم"، خانواده این شهید و برخی از دوستان دوران مبارزات وی همچون: جواد منصوری، عزت مطهری، اسدالله بادامچیان و ... حضور دارند و خاطرات خود را درباره این شهید دوران انقلاب، بیان می کنند. قرار است دراین مراسم از سایت این شهید نیز رونمایی شود.

مراسم رونمایی در موسسه نمایشگاه های فرهنگی ایران در خیابان انقلاب، بین فلسطین و صبای جنوبی، پلاک 1080 ، سالن اجتماعات طبقه منفی 2 واقع شده است.

/6262




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «رونمایی از کتاب زندگی شهید محمدکچویی با حضور مبارزان انقلاب»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..