تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




رونالدینیو: رابطه بسیار خوبی با گواردیولا دارم

به گزارش افکارنیوز،

رونالدینیو، فوق ستاره برزیلی سابق تیم فوتبال بارسلونا و سفیر جدید این باشگاه اعلام کرد رابطه بسیار خوبی با پپ گواردیولا دارد و این مربی در زمان حضورش روی نیمکت آبی‌و‌اناری‌ها خواهان ماندن او در تیم بوده است.

رونالدینیو که در 5 فصل حضور در بارسلونا، این تیم را بار دیگر به اوج رساند و خودش هم افتخارات متعددی را کسب کرد، در تابستان 2008 و با نشستن پپ گواردیولا روی نیمکت آبی‌واناری‌ها از این تیم جدا شد و به میلان پیوست.

در آن زمان بسیاری معتقد بودند گواردیولا رابطه خوبی با این فوق ستاره نداشته و در واقع، جدایی رونالدینیو خواسته این مربی بوده است.

رونالدینیو در این خصوص اظهار داشت: وقتی «پپ» در سال 2008 سرمربی بارسا شد از من خواست تا به ملاقاتش بروم. من به دفتر او رفتم و به من گفت دوست دارد من را در تیمش داشته باشد. می‌خواست من در بارسلونا ادامه بدهم چون روی من حساب می‌کرد. از او تشکر کردم و گفتم متوجه شده‌ام که دوره من در بارسلونا به پایان رسیده است و قصد دارم بارسا را ترک کنم. 

وی ادامه داد: علاوه بر اینکه «پپ» دوست داشت من در تیم بمانم، هیچ‌گاه نمی‌توانم از کسی که برای من مثل خانواده می‌ماند، کینه‌ای به دل بگیرم. رابطه بسیار خوبی با «پپ» دارم و این رابطه از همکاری و دوستی من با برادر او، «پره»، زمانی که در کمپانی «نایکی» فعالیت می‌کرد، وجود داشته و دارد. 




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «رونالدینیو: رابطه بسیار خوبی با گواردیولا دارم»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..