تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




بیماری عجیب پسری که به سنگ تبدیل می شود! +تصاویر

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان،  کودک هشت ساله بنگلادشی دچار بیماری نادری شده که به مرور زمان او را به سنگ تبدیل می‌کند.  
 
این پسربچه که مهندی نام دارد از مدرسه رفتن و بازی با دوستانش محروم شده و مجبور است به علت بیماری نادر خود در خانه محبوس باشد.  
 
مهندی به علت شرایط خاص بیماری خود به هر چیزی که دست بزند، درد بسیار بدی را باید تحمل کند، به همین دلیل سعی می‌کند از همه چیز دوری کند.  
 
بیماری سخت پوستی وی باعث شده از سمت جامعه نیز طرد شود و مردم محل نیز از وی متنفر شده‌اند، به همین دلیل مادرش او را از تمام اجتماع دور نگه می‌دارد تا پسرش علاوه بر درد بیماری غصه رفتار مردم را نیز تحمل نکند.  
 
در حالی‎که صورت او طبیعی به نظر می‌آید اما پوست بدنش ضخیم و پوسته پوسته شده، انجام کارهای شخصی را برای او دشوار کرده و برای هر بار لباس پوشیدن مجبور است درد شدیدی را تحمل کند.  
 
جهانآرا،‌ مادر مهندی می‌گوید: "از کوچکی بیماری او شروع شده و چندین سال است که مهندی را در خانه حبس کرده‌ام، مردم به او بد و بیراه می‌گویند و همه از او متنفر هستند. هیچ‌کس حاضر نیست کنار او غذا بخورد و مردم روستا مهندی را برای بیماری‌اش مقصر می‌دانند. حتی مادرشوهرم به دیدن او نمی‌آید، مهندی از درد گریه می‌کند و از رفتار ناشایست دیگران غصه می‌خورد. او تمام روز را از درد و تنفر دیگران گریه می‌کند".  
 
او در ادامه صحبت‌هایش گفت:‌ "از دولت خواهش می‌کنم به داد ما برسد و برای پسرم کاری کند".
 
مهندی در یکی از روستاهای بنگلادش به دنیا آمده و فرزند سوم خانواده است. پسری که در گذر زمان به سنگ تبدیل می‌شود +تصاویر

پسری که در گذر زمان به سنگ تبدیل می‌شود +تصاویر

پسری که در گذر زمان به سنگ تبدیل می‌شود +تصاویر

 
 
منبع:فارس
 
انتهای پیام/



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «بیماری عجیب پسری که به سنگ تبدیل می شود! +تصاویر»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..