تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




تمجید سرپرست فدراسیون از وضعیت لیگ هندبال!

کد خبر: ۴۷۳۶۷۴

۸۶۶  بازدید

تیم هپکو اراک و سپاهان از ادامه راه در لیگ برتر هندبال انصراف دادند اما سرپرست فدراسیون شرایط هندبال را بانظم و آرام توصیف کرد.

خبرگزاری ایسنا: تیم هپکو اراک و سپاهان از ادامه راه در لیگ برتر هندبال انصراف دادند اما سرپرست فدراسیون شرایط هندبال را بانظم و آرام توصیف کرد.

هفته دوازدهم لیگ برتر هندبال 12 بهمن ماه برگزار شد و تیم هپکو اراک بلافاصله بعد از واگذار کردن بازی به حریف خود، از ادامه راه انصراف داد. روز بعد از آن نیز تیم سپاهان اصفهان اعلام کرد که به دلیل ناداوری تا زمان احقاق حق خود در تمامی لیگ ها به میدان نخواهد آمد.

با این شرایط سرپرست فدراسیون هندبال که برای فینال رقابت‌های قهرمانی جهان 2017 به فرانسه سفر کرده بود، بعد از بازگشت در اولین اظهار نظرش به نظم و انضباط حاکم بر مسابقات لیگ برتر آقایان و بانوان و همچنین لیگ دسته یک تاکید کرد و از تمامی عوامل خوب اجرایی، همکارانش در فدراسیون، ناظران، داوران، هیات‌ها، باشگاه‌ها، مربیان، تیم‌ها و کادر فنی نهایت تقدیر و تشکر را اعلام کرد و گفت: انصافا نظم و انضباط و برنامه ریزی صحیح و البته همکاری همه تیم ها باعث افزایش سطح کیفی لیگ هندبال شده و با این شرایط رفت وآمدها و برگزاری سر موعد مقرر فقط و فقط ماحصل دقت و برنامه ریزی و اجرای صحیح مسابقات است که این خروجی را به ما می‌دهد!

شش هفته تا پایان لیگ برتر هندبال باقی مانده است و باید دید مسئولان فدراسیون هندبال برای بازگشت تیم هپکو و باشگاه سپاهان چه اقدامی خواهند کرد و یا در نهایت با انصراف این ها، لیگ هندبال 95 چه سرنوشتی پیدا خواهد کرد.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «تمجید سرپرست فدراسیون از وضعیت لیگ هندبال!»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..