تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




مسابقات کشوری کیوکوشین کاراته با قهرمانی گیلان در آستارا خاتمه یافت

رئیس هیات کاراته آستارا شامگاه جمعه در حاشیه آئین اختتامیه این مسابقات در سالن ورزشی انقلاب این شهرستان به خبرنگار ایرنا گفت: این مسابقات در رده های سنی نونهالان، نوجوانان، جوانان و بزرگسالان با شرکت 186 رزمی کار برگزار شد.
غفور نصیری افزود: این مسابقات در بخش مردان و در 46 وزن برگزار شد و تیم هایی از استان های کرمان، آذربایجان غربی، گیلان، اردبیل، یزد و مازندران در آن حضور داشتند.
وی اضافه کرد: پس از رقابت ورزشکاران در اوزان مختلف، تیم های گیلان با 93 امتیاز، آذربایجان غربی با 63 امتیاز و اردبیل با 43 امتیاز عناوین اول تا سوم مسابقات کشوری کیوکوشین کاراته سبک UFK را به خود اختصاص دادند.
وی اظهار کرد: نفرات برتر هر وزن در قالب تیم منتخب ایران در مسابقات بین المللی کیوکوشین سال آینده حضور خواهند داشت.
نصیری سطح برگزاری مسابقات را مطلوب ارزیابی کرد و گفت: نمایندگان استان های لرستان، کردستان، کرمانشاه، آذربایجان شرقی، بوشهر، هرمزگان و خوزستان به علت نامساعد بودن شرایط جوی، نتوانستند در این رقابت ها حاضر شوند.
آستارا در سال های 91 و 93 به ترتیب میزبان مسابقات کیوکوشین کاراته غرب آسیا و بین المللی بوده است.
شهرستان آستارا در منتهی الیه غرب استان گیلان واقع شده و هفت هزار ورزشکار ساماندهی شده در قالب 30 هیات ورزشی در این شهرستان فعالیت می کنند.
خبرنگار: یوسف هدایتی ** انتشار : نصراله ابراهیمی
7105 / 7124/6070

انتهای پیام /*



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «مسابقات کشوری کیوکوشین کاراته با قهرمانی گیلان در آستارا خاتمه یافت»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..