تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




اعتراف مورینیو: به اندازه کافی گل نزده‌ایم!

کد خبر: ۴۷۳۶۵۷

۴۱۸  بازدید

مورینیو اعتراف کرده که تیمش در این فصل به اندازه کافی در گلزنی موفق نبوده است.

وبسایت نود: مورینیو اعتراف کرده که تیمش در این فصل به اندازه کافی در گلزنی موفق نبوده است.

منچستریونایتد در بازی مقابل هال سیتی نتوانست در امر گلزنی موفق باشد تا در سومین بازی متوالی خود در لیگ برتر به تساوی برسد و دو امتیاز بسیار حساس را در خانه از دست بدهد. در آستانه جدال با لسترسیتی در لیگ برتر انگلیس، ژوزه مورینیو در مورد ناکامی تیمش در گلزنی صحبت کرده است:

قبول دارم که در امر گلزنی خیلی موفق نبوده ایم و به اندازه کافی گل نزده ایم. بعضی بازیکنان هجومی تیم می توانند و باید گل های بیشتری به ثمر برسانند. 

اعتراف مورینیو: به اندازه کافی گل نزده ایم!

ما با بازیکنان زیادی در حمله شرکت می کنیم، زیاد به دروازه حریف حمله می بریم و بازیکنان این فضا را در اختیار دارند تا در موقعیت های گلزنی قرار گیرند. اما وقتی به تعداد گل های زده مان نگاه کنید، می بینید ارتباطی میان این پویایی و تعداد حملات با گل هایمان وجود ندارد. نتوانسته ایم به اندازه کافی گل بزنیم.

درست است که در بازی قبلی به نتیجه دلخواه مان نرسیدیم. ولی هدف مان همچنان برتری در بازی مقابل لسترسیتی است. در واقع پیروزشدن در هر بازی، هدفی بلندمدت و همیشگی برای ما بوده است. ما بار دیگر به یک تساوی رسیدیم که شایسته آن نبودیم. در این فصل در هیچ یک از بازی هایی که مساوی کردیم، تیم رقیب برای کسب برد شایستگی بیشتری نسبت به ما نداشت. این طور نبود که با چاشنی شانس، مساوی کنیم. اما به هر حال حقیقت این است که امتیازات زیادی را بابت این مساوی ها از دست داده ایم.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «اعتراف مورینیو: به اندازه کافی گل نزده‌ایم!»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..