تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




ادعای عجیب راهبه‌های ایتالیایی درباره علت بارداری

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان،  یک صومعه مسیحی زنان در شهر میلان به پنج آواره مرد که در ماه ژوئیه (تیر ماه) از آفریقای شمالی وارد ایتالیا شدند، پناه داده است. پس از گذشتن چند ماه معلوم شده که 9 زن از خواهران صومعه نشین، باردار هستند.
 
رئیس صومعه از این راهبه ها خواست که لقب راهبه را از خود سلب کنند، اما آنها ادعا کردند که "این لطف خداست! ما هیچ کار بدی نکرده ایم! این آوارگان به مراقبت و دلجویی نیاز داشتند، ما با آنها مهربان بودیم اما رابطه غیراخلاقی نداشته ایم"!
 
این راهبه ها در اظهاراتی عجیب مدعی شده اند که "ما مثل حضرت مریم هستیم که باکره و بدون هیچ رابطه ای باردار شده بود"!
 
منبع:العالم
 
انتهای پیام/



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «ادعای عجیب راهبه‌های ایتالیایی درباره علت بارداری»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..