تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




شرط و شروط آمریکا برای برداشتن تحریم ها علیه روسیه

به گزارش افکارنیوز،

«نیکی هیلی» نماینده دائم آمریکا در سازمان ملل اعلام کرد تحریم های آمریکا  علیه روسیه که در رابطه با بازگشت کریمه به ترکیب روسیه اعمال شده اند ، تا زمانی که این شبه جزیره دوباره تحت کنترل اوکراین قرار گیرد، اعتبار خود را حفظ خواهند کرد.

هیلی این مطلب را در سخنرانی خود در نشست شورای امنیت سازمان ملل متحد اعلام کرده و گفت: کریمه بخشی از اوکراین است.

نماینده دائم آمریکا در سازمان ملل خاطرنشان کرد ایالات متحده خواستار روابط بهتر با روسیه است اما اوضاع در شرق اوکراین محکومیت روشن و قاطع اقدامات روسیه را طلب می کند.

پیشتر برخی منابع اعلام کرده بودند که آمریکا تحریم ها علیه سازمان امنیت فدرال روسیه را تخفیف داده است که در سال 2016 به اتهام دست داشتن این سازمان در حملات سایبری اعمال شده بودند.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «شرط و شروط آمریکا برای برداشتن تحریم ها علیه روسیه»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..