تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




خطیب مسجد‌الاقصی: اسرائیل، منطقه را وارد جنگی دینی می‌کند

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری تسنیم، خطیب مسجد‌الاقصی، ادامه تجاوزات و جنایت‌های دشمن صهیونیستی علیه ملت فلسطین به ‌ویژه در شهر قدس و تخریب گسترده منازل فلسطینیان به بهانه عدم دریافت مجوز ساخت را به‌شدت محکوم کرد.

به گزارش مرکز اطلاع رسانی فلسطین، اسماعیل نواهضه خطیب این هفته مسجد‌الاقصی اظهار داشت که رژیم صهیونیستی همچنان از ساخت و ساز فلسطینیان در سرزمینشان ممانعت به عمل می‌آورد و هزاران هکتار از اراضی فلسطینی را به منظور ساخت واحدهای مسکونی جدید برای شهرک‌نشینان صهیونیست مصادره کرده و از طرفی هم اقدام به سلب تابعیت ساکنان قدس، اخراج آنان از خانه‌هایشان و اعمال مالیات‌های سنگین بر آنان می‌کند.

نواهضه همچنین به اقدامات رژیم صهیونیستی در راستای تغییر بافت تاریخی، دینی و شهری قدس اشاره کرد و گفت این مساله می‌تواند منطقه را به سمت جنگی دینی سوق دهد و امنیت و ثبات منطقه را به خطر بیندازد.

وی خواستار تحقق وحدت ملی فلسطین و پایان دادن به دودستگی و اختلافات داخلی چه در فلسطین و چه در جهان اسلام و عرب شد و آزاد سازی فلسطین از بند اشغالگری را نیز در گرو تحقق این امر دانست.

به رغم تدابیر امنیتی شدید دشمن صهیونیستی در قدس و اطراف مسجد  الاقصی، 54 هزار فلسطینی در نماز جمعه این هفته مسجد الاقصی شرکت کردند.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «خطیب مسجد‌الاقصی: اسرائیل، منطقه را وارد جنگی دینی می‌کند»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..