تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




وزیر ارشاد: اهالی سینما در جشنواره امسال خوش درخشیدند

وزیر ارشاد: اهالی سینما در جشنواره امسال خوش درخشیدندبه گزارش حوزه سینما گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در گفتگو با ستاد خبری جشنواره درباره حضور پررنگ فیلم اولی‌ها در جشنواره سی‌ و پنجم گفت: استمرار حمایت از نسلی باهوش، خلاق و آینده‌نگر، جزو سیاست‌های قطعی وزارت‌ ارشاد و سازمان سینمایی است.
 
صالحی امیری با تأکید بر اینکه حمایت از فیلم اولی‌ها به معنای نفی پیشکسوتان سینما نیست، افزود: اهالی سینما در جشنواره امسال خوش درخشیدند. بزرگان سینما موجب تکریم ما هستند و فیلم اولی‌ها نیز مورد حمایت جدی ما خواهند بود.
 
وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: فجر امسال را باید به نام سینمای امید و نشاط نامگذاری کرد که واقعیت‌گرایی در آن بسیار مشهود است.
 
صالحی امیری درباره برپایی بخش مردمی جشنواره در پردیس ملت و تداوم فعالیت کاخ مردمی در آینده گفت: وعده‌ای در این خصوص نمی‌دهم. آقای ایوبی برای ادامه این روند در تلاش است که البته به تأمین ظرفیت‌ها بستگی دارد. ما نیز به سازمان سینمایی در این راستا کمک خواهیم کرد.

انتهاي پيام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «وزیر ارشاد: اهالی سینما در جشنواره امسال خوش درخشیدند»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..