تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




محکومیت سنگین دیپلمات سعودی به جرم آزار جنسی

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان، بندر یحیی الزهرانی، 39 ساله، از دیپلمات‎های عربستان سعودی در پکن است. وی مرداد امسال برای تعطیلات به جزیره سنتوزا در کشور سنگاپور سفر کرده بود که مرتکب جرم شده، و پس از هشت روز محاکمه در نهایت مجرم شناخته شد.
 
این دیپلمات عربستانی مدعی‎ شد قربانی 20 ساله این ماجرا با همدستی دیگر کارکنان هتل قصد داشتند تا از او باج‎گیری کنند؛ اما قاضی سنگاپوری این ادعا را به دلیل کافی نبودن مستندات، رد کرد.
 محکومیت سنگین دیپلمات سعودی به جرم آزار جنسی

بندر یحیی الزهرانی

 
رسانه‎های کشور سنگاپور گزارش دادند، دادگاه این کشور، دیپلمات سعودی را به اتهام دو مرتبه آزار جنسی یک خدمتکار هتل و حبس او در اتاق به 26 ماه زندان و پرداخت 20000 دلار محکوم کرده و پاسپورتش نیز ضبط شده است.
 
پیش‎تر در سال گذشته نیز، یک دیپلمات سعودی دیگر به جرم آزار جنسی و فراهم آوردن زمینه تجاوز جمعی به دو مستخدم نپالی در هند محکوم شده بود.
 
 
منبع:العالم
 
انتهای پیام/



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «محکومیت سنگین دیپلمات سعودی به جرم آزار جنسی»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..