تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




شباهت عجیب این پسر روس به هری پاتر +عکس

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان، به گفته وب سایت روسی تی ژورنال ، نیکولای یک خرده فروش کلوچه و شکلات است. این دوست ما به معنای واقعی شبیه یک جادوگر است و البته می تواند، جلوی چشم شما شیرینی های خوشمره ای را ظاهر کند.
 
همه روزه مردم به سمت او می دوند تا به او بگویند که به شدت شبیه دانیل رادکلیف (بازیگر نقش هری پاتر) است. البته اینستاگرام نیوکلای را که اصلا نباید تعریف کرد. اینستاگرام او پر شده است از نظراتی که می گویند:" فقط به یک جای زخم نیاز داری تا خود هری پاتر بشوی".
 
نیکولای می گوید: تمام دوستان و اطرافیان من اولین چیزی که پس از دیدن من به یکدیگر می گویند، این است که چقدر من شبیه دانیل رادکلیف هستم. اکثر اوقات، مردمی که از کنار من عبور می کنند، فوراً در گوشی به هم می گویند: " وای، نگاه کن... خود هری پاتره! ".
 
گاه آنها می خواهند با من عکس بگیرند، خدا را شکر. از من امضا نمی خواهند ولی گاهی اوقات شروع می کنند به انگلیسی صحبت کردن با من!
  شباهت عجیب این پسر روس به هری پاتر +عکس
شباهت عجیب این پسر روس به هری پاتر +عکس 

نیکولای گفت که اگر به نیمه پر این لیوان نگاه کنیم، این حقیقت وجود دارد که این شباهت باعث ایجاد فرصت های شغلی خوبی می شود. به عنوان مثال، یک رستوران زنجیره ای فست فود محلی به نام بیگ یورکر (Big Yorker)، اخیراً از نیکولای خواسته تا چهره ی برند آنها شود.
 
حالا یک پرسش می ماند: آیا خود نیکولای عشق هری پاتر است یا خیر؟
 
خودش می گوید: من خودم از طرفداران هری پاتر هستم. من تاکنون کتاب های هری پاتر را شش تا هشت بار خوانده ام و بارها و بارها به تماشای فیلم های سینمایی هری پاتر نشسته ام. فقط از جام آتشین (Goblet of Fire)، خوشم نمی آید.
 
نیکولای گفته است: البته پسر خوبی نیستم. هم سیگار می کشم و هم... می نوشم. واقعاً وحشتناک است. نیکولای پوسلدا در مصاحبه با cosmopolitan به این سوال پاسخ نداد که آیا او مجرد است و آیا اینکه قصد مهاجرت دارد یا خیر.
 
 
منبع:تابناک
 
انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «شباهت عجیب این پسر روس به هری پاتر +عکس»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..