تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




ترامپ آرزوی سعودی ها برای ایران را برآورده می کند!

به گزارش سرویس سیاسی جام نیـوز، روزنامه رای الیوم در یادداشتی به قلم "خالد الجیوسی" نویسنده فلسطینی نوشت: «در پی آزمایش موشکی ایران و هشدار ترامپ به این کشور، عربستان و بنگاه های تبلیغاتی کشورهای شورای همکاری مجددا به فکر آرزوی دیرینه خود برای ایران افتاده اند.»

 

رای الیوم در ادامه این یادداشت نوشت: «سعودی ها فکر می کنند ترامپ آرزوی عربستان برای ایران را برآورده می کند و نظام این کشور را با اقدام نظامی ساقط می کند. البته این دفعه عربستان بهایی بزرگی برای این منظور به آمریکا می کند. تا حالا که عربستان از دستور ترامپ برای منع صدور روادید برای ایران استقبال کرده است. حال باید ببینیم که عربستان علیه این کشور دست به چه کاری خواهد زد تا دل آمریکا را بدست آورد.»


 این روزنامه افزود: «نظام ایران که سعودی آرزوی ساقط کردن آن را می کند، نظامی است که به ما کشورهای عربی یاد می دهد چگونه از حق مشروع خود از طریق دیپلماسی دفاع کنیم و چگونه به تصمیمات خصمانه ترامپ پاسخ دهیم. ایران پاسخ ترامپ در پی منع صدور روادید برای اتباع این کشور را با لگدمال کردن پرچم آمریکا در ورودی یکی از ترمینال های فرودگاه مهرآباد و با مواضع قاطعانه مقاماتش داد.»


رای الیوم ادامه داد: «ایران اکنون بیش از پیش قدرتمندتر شده است و کسانی که به فکر ساقط کردن نظام این کشور هستند بهتر است بیشتر فکر کنند و بدانند که گام برداشتن برای تحقق این هدف بسیار خطرناک است.»

 

512




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «ترامپ آرزوی سعودی ها برای ایران را برآورده می کند!»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..