تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




ماجرای زن سیاهپوست که رکورد عجیبی زد + تصاویر زن عجیب

ماجرای زن سیاهپوست که رکورد عجیبی زد + تصاویر زن عجیب

زن سیاهپوست رکورد عجیب و جالبی زد. این زن با مردی سفید پوست ازدواج کرد و دو فرزند سفید پوست بدنیا آورد و نامش در کتاب رکوردهای گینس ثبت شد.

زن سیاهپوست و ثبت رکورد جنجالی در گینس

این زن مهاجر اهل نیچریه که کاترین هووارس نام دارد در شهر میلتون کینز انگلیس بچه هایش را بدنیا آورد. این دو نوزاد سفید پوست هر دو چشمان رنگی آبی رنگ دارند.

این در حالی است که این پدیده نادر ژنتیکی ممکن است در هر 1 میلیون مورد تولد تنها در یک مورد اتفاق بیفتد. وی زمانی که برای نخستین بار فرزند دخترش را در آغوش گرفت دچار شوک شد.”کاترین” در این خصوص گفت: ” زمانی که پسرم “جوناه” با چشمانی آبی و پوستی سفید بدنیا آمد یک متخصص ژنتیک به من گفت که مورد مشابه پسرم ممکن است از یک میلیون تولد تنها در یک مورد اتفاق بیفتد. اما زمانی که دخترم “سوفیا” با پوستی سفید و چشم هایی آبی بدنیا آمد واقعا شوکه شدم.

همچنین : زن سیاه پوست با پسرش ازدواج کرد! +عکس

وی ادامه داد: ” واقعا خسته شده ام. وقتی با دو فرزندم به خیابان می روم مردم زیادی از من می پرسند که آیا پرستار بچه هستم.”گفتنی است؛ بنا به گفته پزشکان، فرزندان این زن این خصوصیات ژنتیکی را از اجداد وی به ارث برده اند.

ماجرای زن سیاهپوست که رکورد عجیبی زد + تصاویر زن عجیبماجرای زن سیاهپوست که رکورد عجیبی زد + تصاویر زن عجیبماجرای زن سیاهپوست که رکورد عجیبی زد + تصاویر زن عجیب

زن سیاهپوست عجیب که همه را شوکه کرد!

3 فوریه 2017




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «ماجرای زن سیاهپوست که رکورد عجیبی زد + تصاویر زن عجیب»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..