تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




نجات مادر باردار دلگانی گرفتار در سیلاب +عکس

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان؛  عبدالغفور بامری تکنسین اورژانس و فوریت های پزشکی شهرستان دلگان  با اشاره به اینکه به دلیل مسدود شدن رودخانه و اینکه امکان عبور آمبولانس نبوده است، گفت: این مادر باردار با کامیون به مرکز بهداری شهرستان دلگان انتقال داده شده است. نجات مادر باردار دلگانی گرفتار در سیلاب +عکس

وی ادامه داد: پس از ارائه اقدامات اولیه درمانی، نسبت به اعزام این مادر باردار به بیمارستان ایران شهرستان ایرانشهر اقدام کردند.

بامری خاطرنشان کرد: نیروی های زحمتکش فوریتهای پزشکی شهرستان دلگان  بعنوان خط مقدم بحران با توجه به ادامه بارندگی ها در حالت آماده باش کامل بسر می برند.

شهرستان دلگان در 475 کیلومتری جنوب غرب شهرزاهدان مرکز استان سیستان و بلوچستان واقع شده است.

انتهای پیام/س




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «نجات مادر باردار دلگانی گرفتار در سیلاب +عکس»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..