تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




دعوای دو دانش‌آموز با ریختن خون معلم پایان یافت +تصاویر

به گزارش خبرنگار باشگاه شبانه باشگاه خبرنگاران جوان، کارولین کاکس، معلم علوم 48 ساله در مدرسه‌ای در غرب سیدنی استرالیا هنگام جدا کردن دو دانش‌آموز در دعوای بین آن‌ها از پشت چاقو خورد. زخمی شدن معلم در زمان جدا کردن دو دانش‌آموز هنگام دعوا +تصاویر زخمی شدن معلم در زمان جدا کردن دو دانش‌آموز هنگام دعوا +تصاویر

به گزارش دیلی میل، صبح روز پنجشنبه زمانی که دعوایی بین دو دانش‌آموز، یکی پسر 16 ساله و دیگری دختری 15 ساله، با چاقو صورت گرفت؛ این معلم شجاع تلاش کرد تا جلوی پسر را که با چاقو به سمت دختر حمله‌ور شده بود، بگیرد.

زخمی شدن معلم در زمان جدا کردن دو دانش‌آموز هنگام دعوا +تصاویر زخمی شدن معلم در زمان جدا کردن دو دانش‌آموز هنگام دعوا +تصاویر

بر اساس این گزارش و طبق گفته شاهدان، زمانی که این معلم، خودش را در وسط دعوای این دو دانش‌آموز دخالت داد، این پسر 16 ساله بود که کاکس را از پشت با چاقو زخمی کرد و از صحنه حادثه فرار کرد.

زخمی شدن معلم در زمان جدا کردن دو دانش‌آموز هنگام دعوا +تصاویر

بر اساس گزارش پلیس، این نیروها و امدادگران اورژانس با تماس مسئولین دبیرستان در محل حادثه حاضر شدند و نیروهای اورژانس معلم زخمی را به بیمارستان منتقل کردند و نیروهای پلیس هم پسر چاقوکش 16 ساله را در حوالی مدرسه بازداشت و به اداره پلیس منتقل کردند.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «دعوای دو دانش‌آموز با ریختن خون معلم پایان یافت +تصاویر»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..