تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




تغییرات کرنل در‌ وان پلاس ‌3 موجب افزایش عجیب شارژدهی باتری آن می شود

تغییرات کرنل در وان پلاس 3 روت شده، باعث می‌شود بتوانید تا ۸ ساعت با صفحه نمایش روشن با این گوشی کار کنید.

 وان پلاس۳ بهترین گوشی تولیدشده توسط وان پلاس بوده است. شاید به همین خاطر است که این شرکت نسخه‌ی جدیدی با نام وان پلاس 3T را با قابلیت‌های متفاوت برای ادامه موفقیت خود روانه بازار کرده است. وان پلاس۳ با قابلیت‌های استثنایی به بازار آمد. یکی از این قابلیت‌ها تکنولوژی شارژ DASH است که نسبت به دیگر تکنولوژی‌های شارژ سریع، یک سر و گردن بالاتر است.

با وجود فناوری DASH، این گوشی دارای یک باتری ۳۰۰۰ میلی‌آمپری است که با صفحه نمایش ۵.۵ اینچ فول اچ‌دی به همراه پردازنده  اسنپدراگون 820، انتظار شارژدهی طولانی از باتری کمی نامعقول است. اگر به دنبال راه حلی برای افزایش کارکرد باتری در وان پلاس 3 هستید، تغییرات مورد نظر در کرنل برای شما بسیار کاربردی است. این تغییرات، عمر باتری گوشی شما را در استفاده بدون توقف افزایش می‌دهد و به شما اجازه می‌دهد که به‌طور مداوم ۷ الی ۸ ساعت با گوشی خود کار کنید.

وان پلاس۳

مساله مهم در مورد تغییرات در کرنل این است که تنظیمات گوشی شما را تغییر نخواهد داد و به آسانی می‌توانید آن را به تنظیمات قبلی بازگردانید. این تغییرات نه فقط روی وان پلاس 3 بلکه روی همه گوشی‌‌های دارای پردازنده اسنپدراگون ۸۲۰ جوابگو است. اما نکته مهم اینجا است که برای استفاده از این تغییرات، گوشی شما باید روت شده باشد. شما می‌توانید برای اطلاع از جزئیات به این لینک مراجعه کنید.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «تغییرات کرنل در‌ وان پلاس ‌3 موجب افزایش عجیب شارژدهی باتری آن می شود»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..