تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




رشد ۲۲ درصدی درآمد آمازون در فصل آخر ۲۰۱۶

فناوری اطلاعات > اینترنت - آمازون با کسب درآمدی معادل 43.7 میلیارد دلار، فصل چهارم 2016 را با رشد 22 درصدی پشت سر گذاشت.

به گزارش خبرآنلاین، این رقم در مدت مشابه 2015 برای آمازون 35.75 میلیارد دلار بود و هرچند توانست رشد خوبی را در 2016 تجربه کند اما سهامش با افت 4 درصدی مواجه شد.

بخش آمازون وب‌سرویس / AWS نیز در مدت مذکور 47 درصد رشد پیدا کرد و به گفته «جردن نووت» سرویس کلود آمازون همچنان رشد سریع خود را ادامه خواهد داد.

سود خالص آمازون در فصل چهارم همچنین 749 میلیون دلار شد (1.54 دلار به ازای هر سهم) که این رقم در سال 2015 حدود 482 میلیون دلار بود.

اضافه کردن 4000 مهارت جدید به دستیار صوتی آمازون الکسا و توسعه آن روی تبلت آمازون و فایر تی وی، افزایش سرویس آمازون پرایم و توسعه آن در هند و چین و افزایش سرویس‌های جدید در 200 کشور، ارسال 2.5 میلیارد کالا در سال 2016 ازجمله موارد گزارش‌شده توسط مدیران آمازون به سهامداران بود که درنهایت باعث نشد تا جلوی افت سهام گرفته شود.

 

5656




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «رشد ۲۲ درصدی درآمد آمازون در فصل آخر ۲۰۱۶»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..