تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




اولین کنسرت همایون شجریان در تبریز

'آرش میرفخرایی' تهیه کننده این کنسرت روز جمعه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا با اعلام این مطلب گفت: پس از مشقت ها و مرارت های فراوان سرانجام موفق به برگزاری این کنسرت در تبریز شدیم.
وی از استقبال خوب علاقمندان به کنسرت و فروش تمام بلیط ها خبر داد و افزود: کنسرت به مدت دو روز (جمعه، شنبه) در دو نوبت 18.30 و 21.30 برگزار می شود.
'محمدجواد ضرابیان' آهنگساز و 'سینا جهان‌آبادی' سرپرست این کنسرت هستند.
همایون شجریان خوانندهٔ موسیقی سنتی ایرانی، نوازندهٔ تنبک و کمانچه پسر محمدرضا شجریان 'استاد آواز' ایران است.
او از سال ۱۳۷۰ به ‌همراه پدرش در کنسرت‌های آمریکا، اروپا و ایران با تنبک نوازی حضور یافته و از ۱۳۷۸ به ‌بعد در صحنهٔ کنسرت‌ها به هم‌خوانی با پدرش پرداخت.
اولین اثر همایون با حضور در کنسرت استاد شجریان ' یاد ایام' نام دارد که در آن اثر وی تنبک نوازی را بر عهده دارد.
همایون شجریان کنسرت‌های بسیاری را با بزرگان موسیقی اجرا کرده و آثار زیادی را به همراه آنان در ایران و جهان منتشر کرده ‌است که از جمله می‌توان به آلبوم کنسرت‌های 'بی تو بسر نمی‌شود' و 'فریاد' اشاره کرد.
اولین آلبوم همایون شجریان که به تنهایی خوانندگی آن را بر عهده داشت 'نسیم وصل' نام دارد که آهنگ‌سازی آن را محمدجواد ضرابیان بر عهده داشت و در سال ۱۳۸۲ منتشر شد.
خبرنگار:نعمت مرادپور** انتشار:محمد رستگار
6132/6183

انتهای پیام /*



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «اولین کنسرت همایون شجریان در تبریز»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..