تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




دلیل فوت حسن جوهرچی روشن شد

دلیل فوت حسن جوهرچی روشن شد

 

صبح امروز جمعه 15 بهمن ماه حسن جوهرچی بازیگر سینما و تلویزیون کشورمان در ساعت 5 صبح دار فانی را وداع گفت.به گزارش ایران ناز  این بازیگر پر سابقه و محبوب کشورمان که با بازی در سریال در پناه تو و ” او یک فرشته بود ” بسیار به شهرت و محبوبیت رسیده بود یکسال بود که از بیماری کبدی خود آگاه شده و در انتظار پیوند کبد بود .

 

به گزارش ایران ناز، صبح امروز حسن جوهرچی بازیگر سینما و تلویزیون کشورمان دار فانی را وداع گفت.این بازیگر در روزهای اخیر به دلیل بیماری و عارضه کبدی در بیمارستان بستری بود.

 

سحر سميعی پرستار بيمارستان امام خميني (ره)  ؛ درباره علت دقیق درگذشت این بازیگر گفت: حسن جوهرچی به دلیل عارضه عفونت ريوی و فشار خون پايين فوت كرد. ايشان به علت فشار خون پايين دارو مصرف می كردند. عفونت بايد كنترل می‌شد تا پيوند كبدی برای ايشان انجام شود اما به علت عفونت شديد ريوی و كنترل نشدن آن دار فانی را وداع گفت.

 

حسن جوهرچی متولد سال 1347 بود و در این سالها در آثار سینمایی و تلویزیونی بسیاری ایفای نقش کرده است.از این بازیگر این روزها سریال آرام می گیرم از شبکه دوم سیما پخش می‌شود

 

حسن جوهرچی صبح امروز 15 بهمن ماه به علت عارضه کبدی درگذشت. از این بازیگر 48 ساله و مطرح عرصه سینما، تاتر و تلویزیون دو فرزند به نام های آوا و علی برجای مانده است.

 

مطالب مرتبط:

 

حسن جوهرچی بازیگر مشهور سینما و تلویزیون درگذشت +جزئیات

 

گفتگویی خواندنی با حسن جوهرچی

 

جدیدترین تصاویر بازیگران و اخبار داغ چهره ها




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «دلیل فوت حسن جوهرچی روشن شد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..