تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




امدادرسانی تکاوران ارتش به حادثه‌دیدگان سقوط بهمن در جاده هراز

به گزارش سرویس حوادث جام نیـوز، فرمانده قرارگاه عملیاتی لشکر ۲۳ تکاور از امدادرسانی تکاوران نزاجا به حادثه‌دیدگان سقوط بهمن در جاده هراز و فیروزکوه خبر داد.

امیر عباسعلی اسدی با اشاره به سقوط بهمن در جاده هراز و مسدود شدن راهها، اظهار داشت: بلافاصله پس از حادثه ناگوار سقوط بهمن در جاده هراز، ستاد بحران نزاجا به تکاوران مراتکاور نزاجا اعلام کرد که با حضور در منطقه به کمک حادثه دیدگان بشتابند که در کمتر از یک ساعت تکاوران مجرب و امداد رسان با سه دستگاه خودروی کراس (خودروی کشنده) یک دستگاه آمبولانس به همراه تیم پزشکی، تجهیزات گرمایشی، و تعداد ۱۰ نفر از تکاوران امداد رسان و فرمانده گردان به منطقه حضور یافتند.

وی افزود: تعداد چندین خودرو و سرنشینان که در بهمن گرفتار شده را نجات دادند و متاسفانه تعداد چند نفر از هموطنان عزیزمان که جان خود را از دست دادند را از زیر بهمن بیرون کشیدند.

فرمانده قرارگاه عملیاتی لشکر ۲۳ نزاجا تاکید کرد: نیروی زمینی ارتش در اوج آمادگی است و در هر نقطه‌ای از این کشور پهناور چنانچه مشکلی برای هموطنان رخ دهد یگان‌های امداد و نجات و تکاوران نزاجا آماده هر نوع کمک‌رسانی هستند.

مهر

110

این اخبار داغ را از دست ندهید:

آبروی یک خانمی که با گوشی تلفن همراه کارکرده از بین رفت!

سقوط متفاوت یک هواپیما در کرج + عکس

هزار دستگاه خودرو در کولاک فیروزکوه گیرافتادند / مردم به فریاد برسید!

اتفاقی عجیب / مرغ فروش با تبر به رییس اداره دامپزشکی نهاوند حمله کرد

این مرد بعد از ربودن دختری نوجوان در يكی از روستاهای اصفهان او را کشت!

ناگهان زیر پای عباس خالی شد و سقوط وحشتناک داشت! + عکس

قتل عمد پسری 17 ساله زیر چرخ‌های خودرو / آن دختر خیابانی نبود! + عکس

مرگ دانش آموز بر اثر ضرب و شتم معلم ! + عکس ها




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «امدادرسانی تکاوران ارتش به حادثه‌دیدگان سقوط بهمن در جاده هراز»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..