تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




کلبه اسکیمو ها در تویسرکان+تصاویر

ساعت: 16:55 منتشر شده در مورخ: 1395/11/15 شناسه خبر: 1026702

بارش بی سابقه برف به ارتفاع بیش از 50 سانتیمتر در تویسرکان نوید بخش و شادی آور برای همه بود و در این میان کودکان تویسرکانی با ساختن آدم برفی و یا به اصطلاح غارهای کوچک و خانه اسکیموها قبل از آن که برف ها آب شود روزهای خود را سپری می کنند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از رودآور؛ هفته گذشته شاهد بارش بی سابقه برف در تویسرکان بودیم، برفی که هنوز هم سپیدی آن در کوچه ها، خیابان ها و باغ ها خودنمایی می کند.

این روزها علاوه بر کشاورزان و دامداران که از بارش برف و نزول رحمت الهی خوشحال هستند و خدا را شکر می کنند، کودکان نیز شادمانه ابراز خرسندی می کنند و با برف بازی های خود، خنده های مستانه یشان را به تصویر می کشند.

گاهی با برف گلوله های برفی درست می کنند و به سمت یکدیگر پرتاب می کنند و گاهی آدم برفی می سازند و عده ای دیگر هم به گفته خود غار برفی یا کلبه اسکیمو می سازند.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «کلبه اسکیمو ها در تویسرکان+تصاویر»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..