تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




مسابقات تنیس روی میز جانبازان و معلولان استان مرکزی برگزار شد

به گزارش ایرنا، این مسابقات به عنوان گرامیداشت دهه مبارک فجر و بزرگداشت شهدای آتش نشان حادثه پلاسکو، با حضور 40 ورزشکار از شهرستان های دلیجان، شازند و اراک در سه کلاس پزشکی برگزار شد.
درپایان این رقابت ها، در کلاس 9 و 10 حجت الله نصیری از شازند، فرزاد قاسمی از شازند محمد مروتی از اراک به ترتیب عنوان اول تا سوم کلاس 9 و 10 را به دست آوردند.
همچنین در کلاس شش و هفت بهزاد سلیمانی، محمدحسین داود آبادی و رضا رسولی فرد همگی از اراک مقام های اول تا سوم را کسب کردند.
در کلاس نشسته نیز عقیل علیمردانی از دلیجان اول شد، سهیل محمدی و عبدالله اسکندری از اراک مقام های دوم و سوم را کسب کردند.
بیش از یک هزار ورزشکار در رشته های مختلف ورزشی زیر نظر هیات جانبازان و معلولان استان مرکزی فعالیت می کنند.
3017/ 6013/خبرنگار: مصطفی مجللی***انتشار دهنده:مژگان حیدری

انتهای پیام /*



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «مسابقات تنیس روی میز جانبازان و معلولان استان مرکزی برگزار شد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..