تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




امامان جمعه:ملت ایران با تمام توان و بصیرت کامل از انقلاب خود دفاع می کنند

به گزارش خبرنگاران ایرنا از سراسر کشور، نمایندگان ولی فقیه در استانها و امامان جمعه شعار اصلی ملت ایران در 38 سال گذشته را مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسراییل عنوان کردند و گفتند که این شعار تاریخی هرگز از زبان ملت ایران حذف نمی شود زیرا ملت ایران بدخلقی ها و کج روی های بسیاری از آمریکا دیده اند و هیچگاه به آمریکا اعتماد نمی کنند.
خطیبان جمعه ، ممنوع کردن شهروندان هفت کشور از جمله ایران به خاک آمریکا از سوی رئیس جمهور جدید این کشور را نشانه برجسته‌ای از نقض حقوق بشر و خارج از عرف بین‌الملل عنوان کردند.
نمایندگان ولی فقیه در استانها و امامان جمعه همچنین با گرامیداشت سالروز ولادت باسعادت حضرت زینب کبری (س ) و روز پرستار به جنبه های مختلف پیام آور کربلا حضرت زینب کبری (س) و توجهه به حرفه بسیار مهم و حساس جامعه پرستاری اشاره کردند.
گروه اخبار استان های خبرگزاری جمهوری اسلامی؛ خطبه های نماز جمعه برخی مراکز استانها را در قالب یک بسته خبری به صورت خلاصه و فشرده در اختیار خوانندگان قرار می دهد.

** کرمان
امام جمعه موقت کرمان گفت: انقلاب اسلامی دستاورهای مبارک و با عظمت زیادی در دنیا دارد که اولین آن احیای اسلام و قرآن است.
حجت الاسلام محمد قاسمی زاده در خطبه های نماز جمعه کرمان در مصلی امام علی (ع) افزود: فروریختن رژیم های دیکتاتوری، تشکیل جبهه های مردمی در منطقه و حزب الله نیز زاییده و مولود انقلاب اسلامی ایران است.
وی گفت: امروز دشمن می خواهد ایران اسلامی را با بیکاری به انزوا بکشاند و رواج فحشا، اعتیاد و غیره در جامعه از توطئه های آن است.
خطیب جمعه کرمان به نخریدن کالاهای خارجی تاکید کرد و افزود: این امر موجب رونق گرفتن اقتصاد و جلوگیری از بیکاری در جامعه می شود.
وی اظهار کرد: امروز رئیس جمهور آمریکا به این نتیجه رسیده که دور خود دیوار بکشد و آمریکا از روزی که ترامپ به عنوان رئیس جمهور انتخاب شده هر روز شاهد تظاهرات بوده است.

** مشهد
امام جمعه مشهد گفت: باید پرستاری از انقلاب و انقلابی بودن را از حضرت زینب(س) بیاموزیم و به قول مقام معظم رهبری پرستاری آن حضرت منحصر به پرستاری از امام زمان بیمار خود نبود بلکه پرستاری از اندیشه اسلامی و فکر دینی در مقابل تهاجمات نابکارانه آن روز دشمن بود.
آیت الله سید احمد علم الهدی در خطبه های نماز جمعه این هفته مشهد در حرم مطهر امام رضا (ع) افزود: دشمن به این نتیجه رسیده که تنها راه شکست انقلاب اسلامی، به ذلت کشاندن مردم در عرصه انقلاب است.
وی ادامه داد: اینکه رهبر معظم انقلاب اسلامی بر دانشگاه و حوزه علمیه انقلابی یا جامعه و مردم انقلابی تاکید دارند که اینها انقلابی باشند بخاطر همین است.
نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی گفت: خستگی بعضی انقلابیون، فشارهای روانی در ضعف نفس برخی افراد و زاویه پیدا کردن بعضی از پیشکسوتان انقلاب دست بدست هم می دهد تا دشمن ما را به میدان ذلت بکشاند و انقلاب را از بین ببرد.
وی افزود: امروز قدرت ایران زبانزد همه مردم دنیاست و دشمن نیز به آن اعتراف دارد. اکنون کار به جایی رسیده که سخنگوی کاخ سفید بچه پنج ساله ایرانی را که متولد آمریکاست تهدید امنیت می داند و بدست او دستبند می زند پس آمریکا از بچه های انقلابی ایران خبر ندارد.
آیت الله علم الهدی همچنین به روز پرستار اشاره و بیان کرد: همسران جانبازان مصداق کامل پرستاران هستند، این افراد الگوهای عظیم پرستاری را به دنیا نشان داده اند و زحمات آنها با تقدیر، تشکر و احترام در عرصه زندگی این جهان قابل جبران نیست.

**اردبیل
نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اردبیل نیز گفت: ملت ایران با حضور پرشور خود در راهپیمایی 22 بهمن جواب تمام تهدیدهای دشمنان این نظام را خواهند داد.
به گزارش ایرنا ، آیت الله سیدحسن عاملی در خطبه های این هفته نماز جمعه اردبیل افزود: ملت ما یک ویژگی مهم دارد که از انقلاب به ارث برده و آن اینکه هر وقت احساس کند دشمن نزدیک تر می شود و توطئه می کند به صورت ید واحده به صحنه می آیند و قدرت انقلاب و قدرت ملت را به نمایش می گذارند.
وی 22 بهمن را نمایش عظیم قدرت ملت و انقلاب و نماد اقتدار ملی دانست و گفت: انقلاب اسلامی نمادی از آرزوهای های مقدس یک ملت است.
عاملی به خطرات افکار و اندیشه و اقدامات رییس جمهور جدید آمریکا برای امنیت جهانی گفت: این انتخاب نظریه انقلاب اسلامی را ثابت می کند که انتخابات بعد از احراز اوصاف رهبری است و اوصاف رهبری قابلیت قرارداد و رفتن به زیرتیغ انتخابات را ندارد.
وی تشریح کرد: تمام دشمنان کشور آمریکا از اینکه او سر کار آمده خوشحال هستند چون با تصمیم های او آمریکا رو به نابودی می رود ، او با اقدامات خود منشاء تبلیغات مهمی به نفع اسلام و ایران در آمریکا شده است.

** خراسان جنوبی
امام جمعه بیرجند مرکز خراسان جنوبی هم با بیان دستاوردها و موفقیت نظام اسلامی در عرصه داخلی و بین المللی ، گفت: انقلاب اسلامی ایران نتیجه خون شهدا و اخلاص حضرت امام (ره) است.
حجت الاسلام و المسلمین علی رضایی بیرجندی در خطبه های نماز جمعه این هفته بیرجند افزود: حضرت امام(ره) شخصیتی بی نظیر و هدیه الهی به ایران بود، که توانست با مدیریت عالی، شجاعت و رهبری خود، مهندسی انقلاب را طراحی کند.
وی تاکید کرد که رهبر کبیر انقلاب اسلامی با احیای ولایت فقیه نظام اسلامی را اجرایی کرد و این انقلاب عظیم در قرن بیستم ابرقدرت ها را به زانو در آورد.
خطیب جمعه بیرجند در ادامه رمز بقای انقلاب اسلامی را در پیوستگی مردم، مسئولان و رهبری حضرت امام(ره) و رهبر معظم انقلاب عنوان کرد و یادآور شد: با اتحاد و انسجام باید وحدت ملی حفظ شود و با توکل به خدا و استمرار حضور مردم در صحنه های مختلف باید از دستاوردهای نطام و انقلاب در عرصه منطقه ای و بین المللی دفاع کرد.
وی در ادامه دونالد ترامپ رئیس جمهوری ایالات متحده آمریکا را نه تنها شخصیتی بی توجه به موازین جهانی بلکه با رسوم کشورش بیگانه دانست و گفت: این فرد در مخالفت با برجام سخنانی بیان کرد که باید آگاه باشیم.
حجت الاسلام رضایی بیان کرد: با توجه به موضع گیری های ترامپ نسبت به مسایل جهانی با وجود یگان های مقتدر نیروهای مسلح، رهبری آگاه ، قاطع و سامانه عظیم موشکی به همدلی، محبت و عشق و دوستی همدیگر نیاز داریم و با اتحاد و انسجام ملی راه شهدا و امام امت را ادامه دهیم.
رضایی بیرجندی در ادامه راهپیمایی 22بهمن را تبلور وحدت ملی عنوان کرد و گفت: باید همدل، همگام و پیرو مقام معظم رهبری بود تا در صحنه های داخلی و خارجی پیروز میدان باشیم.

** البرز
کرج- ایرنا- نماینده ولی فقیه درالبرز و امام جمعه کرج گفت: شعار اصلی ملت ایران در 38 سال گذشته مرگ بر آمریکا و مرگ براسراییل بوده که این شعار تاریخی هرگز از زبان ملت ایران حذف نمی شود زیرا ملت ایران بدخلقی ها و کج روی های آمریکا در کشور دیده اند و هیچگاه به آمریکا اعتماد نمی کنند.
به گزارش ایرنا، آیت الله سید محمدمهدی حسینی همدانی در خطبه های این هفته نماز جمعه کرج، خاطرنشان کرد: مردم با حضور گسترده در راهپیمایی 22 بهمن باتوجه به نقض برجام و سیاست ها و گفته های رئیس جمهوری جدید آمریکا، مواضع خود را اعلام کنند.
خطیب جمعه کرج افزود: راهپیمایی 22 بهمن نشانه همبستگی ملی ملت ایران است چون در این روز مردم ایران وحدت و یکپارچگی خود را در برابر دشمنان اسلام و انقلاب به نمایش می گذارند.
وی افزود: 22 بهمن روزی است که همه ملت ایران به صحنه می آیند تا بار دیگر با مشت های گره کرده به دشمنان اسلام بگویند در صحنه هستند.
وی با اشاره به سی و هشتمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی و رویدادهای تاریخی انقلاب در ایران، یادآور شد: مردم ایران در قبل و بعد از انقلاب ثابت کردند که تابع ولایت هستند و در دفاع از دین و قرآن از جان و مالشان ایثار می کنند.
خطیب نماز جمعه کرج ادامه داد: مردم ایران در دفاع از انقلاب و ارزش های اسلامی در 38 سال گذشته نشان دادند که راه امام و شهدا را ادامه می دهند و در این راه از دشمنان باکی ندارند.
وی گفت: در روز تاریخی 22 بهمن ملت ایران بار دیگر بر حقوق ملی خود پایداری نشان می دهند و به جهانیان اعلام می کنند که حامی دین، قرآن و انقلاب هستند.
حسینی همدانی در بخش دیگری از سخنانش به سالروز ولادت حضرت زینب (س) اشاره کرد و یادآور شد: حضرت زینب (س) فقط قهرمان کربلا نیست بلکه در عبادت، بندگی، بصیرت، ضربه زدن به طاغوت؛ هدایت افراد به سوی کمال، شهامت، بی باکی و سیاست نیز الگویی برای جامعه است.

** گیلان
امام جمعه موقت رشت نیز گفت: ملت ایران در برابر زیاده خواهی های آمریکا سر خم نکرده و تسلیم نمی شود.
به گزارش خبرنگار ایرنا ، حجت الاسلام یوسف صدیق عربانی در خطبه های نماز جمعه این هفته رشت افزود: ایران اسلامی طی 38 سال گذشته هرگز در برابر زیاده خواهی های آمریکا سرخم نکرده و تسلیم نشده و در برابر همه دشمنان ایستاده است.
وی اظهار کرد: رئیس جمهور آمریکا در دستوری ورود مردم هفت کشور از جمله ایران را به خاک آن کشور منع کرده که این موضوع، با شعارهای آزادی آن کشور منافات دارد و هم اینک تمامی جهانیان فهمیده اند که آمریکا کشوری مستبد و ظالم است و فقط در مقوله آزادی ، شعار می دهد.
امام جمعه موقت رشت ادامه داد: ملت ما و به خصوص جوانان ایران نترسیدن را از امام راحل آموخته اند که این امر در پیروزی انقلاب اسلامی و همچنین هشت سال دفاع مقدس نقش بسزایی داشته و هم اینک نیز مردم سلحشور ایران با الگوگیری از سیره امام راحل و فرامین رهبر معظم انقلاب ، در برابر زیاده خواهی های دشمنان اسلام خواهند ایستاد.
حجت الاسلام صدیق عربانی در بخش دیگری از سخنانش به بارش برف سنگین در رشت اشاره و خاطرنشان کرد: مسئولان زحمات زیادی کشیدند تا مشکلات ناشی از بارش برف به حداقل برسد اما توقع مردم بیش از اینهاست چون آب و برق برخی مناطق رشت و سایر شهرستان ها قطع شده که امیدواریم این مشکلات به حداقل برسد.
وی همچنین به میلاد باسعادت حضرت زینب (س) و روز پرستار اشاره کرد و گفت: حضرت زینب قهرمان عاشورا ، خواهر گرامی امام حسن مجتبی و امام حسین (ع) است که بانوان و دختران ما باید پس از حضرت فاطمه زهرا(س) ، این بانوی عفیفه را الگوی خود قرار دهند.

** بوشهر
امام جمعه بوشهر گفت: اقدام رئیس جمهوری آمریکا مبنی بر ممنوع کردن شهروندان هفت کشور از جمله ایران به خاک آمریکا نشانه برجسته‌ای از نقض حقوق بشر و خارج از عرف بین‌الملل است.
به گزارش ایرنا، آیت الله غلامعلی صفایی بوشهری در خطبه های نماز جمعه این هفته شهر بوشهر افزود: این نوع برخورد دوگانه آمریکا با حقوق بشر قابل تجزیه و تحلیل است که چگونه بخشی از کشورهای مسلمان را برای ورود به آمریکا محدود می‌کند.
وی بیان کرد: آنها نسبت به کشورهایی که اسناد تروریست بودن آنها مشخص است واکنشی نشان نمی‌دهند و این مشخص می کند که آمریکا پشت پرده شرارت و حمایت از تروریست‌ها قرار دارد.
صفایی بوشهری ادامه داد: جلوه دیگر این اقدام ترامپ بدین معنی است که آمریکا، کشوری ضعیف است و قادر به تامین امنیت داخلی خود نیست.
صفایی بوشهری افزود: مردم ایران با تمام توان در مقابل تهدیدات دشمن می‌ایستند و اگر غرب بخواهد کوچکترین تهدیدی به ایران وارد کند، ضمن مهار، آن را تبدیل به یک فرصت برای شکوفایی انقلاب می‌کند.

**ایلام
نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام گفت: حضور پرشور و حماسی اقشار مختلف ملت ایران در راهپیمایی یوم الله 22 بهمن پاسخ محکم و دندان شکنی به زیاده خواهی های دشمنان نظام، استکبار جهانی و در راس آنها آمریکاست.
به گزارش ایرنا، حجت الاسلام و المسلمین محمدنقی لطفی در خطبه های نمازجمعه شهر ایلام با تاکید بر اینکه استکبار از اقدام انقلابی و متقابل ایران خصوصا در بحث برجام هراس دارند، اظهارکرد: راهپیمایی 22 بهمن بسیار مهم است و هر چه حضور مردم بیشتر باشد آنها بیشتر می ترسند.
وی یادآور شد: تنها راه وادار کردن آمریکا و سردمدارانش به عقب نشینی حضور در راهپیمایی 22 بهمن است و ملت ایران همانند هر سال برای زنده نگه داشتن میراث امام و انقلاب در این روز حضوری حماسی خواهند داشت.
حجت الاسلام لطفی اضافه کرد: عامل اصلی که هیچکدام از فتنه ها و توطئه های بزرگ و کوچک داخلی و خارجی نتوانسته است انقلاب را از مسیرش منحرف کند، امام و رهبری و پشتیبانی و حضور مردم در صحنه است.
وی تاکید کرد: دشمنان همیشه از این پیوند عصبانی بوده و در همه عرصه ها و با تمام توان تلاش می کنند بین رهبری و امت تفرقه بیاندازند اما با بصیرت و آگاهی مردم تمامی نقشه های آنها نقش بر آب می شود.
وی یادآور شد: این بار نیز مردم با حضور پرشور در راهپیمایی 22 بهمن در برابر تهدیدها و یاوه گویی های دشمنان، شکوه و عظمت انقلاب را به نمایش می گذارند.
امام جمعه ایلام با انتقاد از سخنان نخست وزیر انگلیس در جمع جمهوری خواهان آمریکا، گفت: هر چند سخنان وی بیان واقعیت هایی در خصوص عظمت و اقتدار ایران اسلامی بود اما به دلیل اینکه با ادبیات زشت و تهاجمی بیان شده است باید با واکنش منطقی و انقلابی ما مواجه شود.
حجت الاسلام لطفی اظهار کرد: وی از قدرت و نفوذ منطقه ای ایران ابراز نگرانی کرده و گفته است اگر اقدامی نشود دیگر جای پایی برای آمریکا و سردمدارانش در منطقه نخواهد ماند.
وی تاکید کرد: آمریکا همواره از این ادبیات قلدرمابانه، سخیف و زشت استفاده می کند اما ما باید واکنش مدبرانه و با منطق اما انقلابی داشته باشیم.
حجت الاسلام لطفی به اقدامات و موضع گیری های سخیفانه و بچگانه رئیس جمهور جدید آمریکا اشاره کرد و افزود: این اقدامات آمریکا را از اوج قدرت پائین کشیده و مقدمات فروپاشی آنرا را فراهم کرده است.
وی تاکید کرد: در مقابل گستاخی های وی به هیچ عنوان نباید از ادبیاتی که بوی ضعف و انفعال می دهد استفاده شود.

** یاسوج
امام جمعه یاسوج با تبریک دهه مبارک فجر گفت که انقلاب اسلامی ایران مقابل قدرت های پوشالی شرق و غرب ایستاد و همه معادلات آنها را به هم زد.
به گزارش ایرنا، حجت الاسلام و المسلمین سید علی اصغر حسینی در خطبه های نماز جمعه این هفته یاسوج اظهار داشت: پس از جنگ جهانی دوم دنیا به 2 قدرت شرق و غرب تقسیم شد و همه کشورها باید به یکی از آنها متکی بودند در حالی که انقلاب اسلامی علاوه بر تقابل با آنان هیچگونه وابستگی نداشت.
وی افزود که ملت ایران پس از پیروزی انقلاب به عزت، شرافت، اقتدار، استقلال و آزادی دست یافتند.
امام جمعه یاسوج بیان کرد: سه رمز اصلی پیروزی انقلاب شامل مقدس بودن هدف، رهبری حکیمانه امام خمینی (ره) و اتحاد و انسجام ملت ایران بوده است.
حجت الاسلام حسینی با اشاره به دستور و تصمیم کاخ سفید مبنی بر جلوگیری از ورود اتباع هفت کشور اسلامی از جمله ایران، اظهار داشت: این تصمیم دونالد ترامپ رئیس جمهوری جدید آمریکا به بهانه مسائل امنیتی در حالی مطرح می شود که بیشتر نا امنی ها در دنیا توسط کشورش انجام می شود.
وی با اشاره به سالروز دیدار همافران با امام خمینی (ره) و اعلام همبستگی با انقلاب، عنوان کرد که این قشر پیش از سایر نیروها به دامن انقلاب بازگشتند و در دوران هشت سال دفاع مقدس نیز حماسه های مثال زدنی از خود نشان دادند.
وی با تبریک سالروز ولادت حضرت زینب (س) و روز پرستار، ابراز داشت: دلیل عظمت و جایگاه والای آن حضرت شامل ولایتمداری، داشتن بصیرت، وظیفه شناسی و عمل به تکلیف به ویژه در واقعه عاشورا بوده است.

** شهرکرد
نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری و امام جمعه شهرکرد با گرامیداشت دهه مبارک فجر تاکید کرد: راهپیمایی 22 بهمن ماه تجدید بیعت با آرمان های انقلاب، شهدا و امام راحل است و در این راهپیمایی مردم ایران جواب گستاخی های آمریکا را خواهند داد.
به گزارش ایرنا، حجت الاسلام و المسلمین محمدعلی نکونام در خطبه های این هفته نمازجمعه شهرکرد در مصلای امام خمینی (ره) این شهر افزود: آمریکا هیچ گاه دست از دشمنی خود برنداشته است و هر دولتی که در آمریکا بر سر کار می آید دشمنی خود را با ایران ادامه می دهد.
به گفته وی، دولت قبلی آمریکا به صورت نرم علیه ایران توطئه می کرد و دولت جدید با روش های دیگر دشمنی خود را اعلام می کند.
وی افزود: ایران مظهر حق و نورانیت است، اما آمریکا مظهر باطل و ظلمت و ایران به دنبال حاکم کردن ارزش های انسانی و معنوی در جامعه است در حالی که آمریکا بر ضد ارزش های انسانی و الهی حرکت می کند و جمع این دو محال است.
خطیب جمعه شهرکرد گفت: رئیس جمهوری جدید آمریکا به عنوان نماد سرمایه داری تصمیمات خود را براساس سرمایه داری اتخاذ می کند و از عربستان که حامی اصلی تروریست در منطقه است حمایت می کند و در حالی که ایران مدافع مردم است را تحریم می کند.
نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری گفت: کسانی که هشدارهای مقام معظم رهبری را مورد توجه قرار ندادند و به دنبال پیروی از آمریکا هستند باید سر عقل بیایند چرا که آمریکا به کسی امتیاز نمی دهد و دشمنی آمریکا تمام نمی شود و آمریکا در 38 سال عمر با برکت انقلاب اسلامی تاکنون نتوانسته علیه ایران غلطی بکند.
نکونام افزود: استقلال دفاعی، استقلال اقتصادی و صنعت هسته ای از مهمترین دستاوردهای انقلاب اسلامی ایران است که با توکل به نیروی جوان مومن و متعهد این استقلال حاصل شد و باید از آرمان های انقلاب دفاع کرد.
وی با گرامیداشت دهه مبارک فجر تاکید کرد: ایران اسلامی در آستانه سی و نهمین بهار انقلاب اسلامی است و این انقلاب باعث اقتدار ایران در جهان شد.

** زنجان
نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه زنجان گفت: سپاه پاسداران مولود انقلاب اسلامی و حاصل درایت امام خمینی(ره) است و همچنان در عرصه های مختلف کشور خاکریز نخست دفاع از این انقلاب است.
به گزارش ایرنا، حجت الاسلام علی خاتمی در خطبه های نماز جمعه این هفته زنجان، افزود: سپاه پاسداران همواره در حفظ آرمان های انقلاب اسلامی، حضور توانمند و راهبردی داشته است.
امام جمعه زنجان با اشاره به ایستادگی مردم در مقابل طاغوت، گفت: این مقاومت سبب شد تا رژیم شاهنشاهی از ورود امام خمینی(ره) به ایران جلوگیری نکند.
وی انقلاب سال 57 را انقلاب مردمی عنوان و خاطرنشان کرد: هر حرکتی که در این سطح با مشارکت مردم شکل بگیرد و برای خدا باشد قابل حذف کردن نخواهد بود، همانطور که مقاومت امام خمینی(ره) و مردم باعث پیروزی آن شد.
حجت الاسلام خاتمی با تاکید بر ضرورت حضور گسترده مردم در راهپیمایی 22 بهمن سال جاری گفت: این حضور سبب رساندن صدای حمایت ملت ایران از جمهوری اسلامی به گوش دشمن بوده و باعث دلگرمی دوستان انقلاب اسلامی خواهد شد.
امام جمعه زنجان یادآور شد: حضور مردم در صحنه نشان دهنده حفظ روحیه استکبار ستیزی و باعث ناامیدی دشمن است.
وی با بیان شجاعت و دلاوری رزمندگان مدافع حرم در آنسوی مرزهای ایران، گفت: حضور ایران در جبهه مقاومت در واقع دفاع از کیان کشور در خارج از مرزها است، به طوری که اگر مدافعان حرم در سوریه مبارزه نمی کردند، الان باید در داخل کشور شاهد مبارزه با نیروهای تکفیری بودیم.
حجت الاسلام خاتمی با تبیین وقایع بعد از عاشورا و نقش حضرت زینب(س)، افزود: نوع و نحوه حرکت این بانوی شجاع، بر اساس تکلیف الهی بود و به قیام عاشورا عظمت بخشید.
درحال تکمیل است......
تنظیم کننده: نوشین مطلبی خواه * انتشار دهنده: علی شریفی

انتهای پیام /*



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «امامان جمعه:ملت ایران با تمام توان و بصیرت کامل از انقلاب خود دفاع می کنند»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..