تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




اعزام تکاوران نیروی زمینی ارتش برای امدادرسانی به گرفتاران در برف

اعزام تکاوران نیروی زمینی ارتش برای امدادرسانی به گرفتاران در برف

جامعه > حوادث - ایرنا نوشت: سخنگوی ارتش جمهوری اسلامی ایران از امدادرسانی تکاوران، سربازان و افسران ارشد نزاجا به گرفتاران در برف و کولاک شرق استان تهران خبر داد.

امیر سرتیپ دوم ستاد شاهین تقی خانی  با اعلام این مطلب، افزود: از ساعت 23 شامگاه پنجشنبه به محض اطلاع ارتش از نیازمردم گرفتار در برف و کولاک شرق استان تهران به دریافت خدمات کمک اضطراری در دو محور فیروزکوه و هراز بلافاصله با قید فوریت های امدادرسانی دو یگان موشکی و تیپ 123 نیروی زمینی ارتش وارد عمل شدند.

وی ادامه داد: همزمان با حضور دو یگان عملیاتی نزاجا به دو محور یاد شده 5 دستگاه کامیون بزرگ کراش مجهز به کشنده های قوی به همراه چندین دستگاه آمبولانس، خودروهای شاسی بلند و تعدادی از تکاوران و سربازان آماده به محل های یادشده اعزام شدند.
سخنگوی ارتش توضیح داد: این نیروهای عملیاتی اعزام سریع برای خدمات رسانی به گرفتاران در برف و کولاک شرق استان تهران با حضور در مناطق یادشده اقلام گرمایشی از جمله لباس های گرم و پتو را در میان این افراد توزیع کردند.
امیرسرتیپ دوم تقی خانی اضافه کرد: در اجرای این عملیات مردم یاری، شماری از افسران ارشد نزاجا و جانشین تیپ 123 به این دو محور اعزام شدند و توانستند با استفاده از تکنیک های نجات فنی 6 دستگاه خودروی گرفتار در برف و کولاک را رهاسازی کرده و سرنشینان آنها را نجات دهند.
وی اظهارکرد: این نیروهای واکنش سریع هم اکنون در حال تلاش برای نجات جان سرنشینان خوروهای گرفتار در برف و کولاک محور فیروزکوه هستند و تاکنون توانسته اند 15خودروی منحرف شده ازمسیر را بیرون کشیده و درمیان سرنشینان آنها پتو و لباس های گرم توزیع کنند.
سخنگوی ارتش از بازگشایی مسیر درمنطقه گیلاوند و فیروزکوه از سوی نیروهای اعزامی نزاجا خبرداد و گفت: امدادرسانی ها از سوی این نیروها همچنان ادامه دارد و تکاوران و سربازان برای خدمات رسانی به گرفتاران در برف و کولاک شرق استان تهران در محل حضور دارند.

4242




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «اعزام تکاوران نیروی زمینی ارتش برای امدادرسانی به گرفتاران در برف»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..