تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




دستگیری پسر جوان به اتهام سگ گردانی و توهین به پلیس آبادان

به گزارش رکنا، چندی پیش ماموران یگان امداد پلیس Police آبادان در حال گشت زنی در بلوار دهداری بودند که با 2 جوان که با سگ در حال پرسه زنی در خیابان بودند روبرو شدند.

ماموران با توجه به قانون Law سگ گردانی که جرم Crime محسوب می شود به 2 جوان تذکر دادند اما ناگهان یکی از آنها شروع به درگیری و فحاشی با ماموران کرد.

پسر جوان که ادعا می کرد از خانواده یکی از افراد سرشناس است ، شروع به تهمت زدن به ماموران درباره رشوه گیری کرد که در این مرحله ماموران درخواست خودروی انتقال سگ کردند .

در این مرحله خودروی تویوتا دوکابین پلیس در محل حاضر شد و پسر جوان و 2سگ به پشت خودرو منتقل شدند که در این لحظه جوان عصبانی در حالی که به توهین و ناسزاگویی هایش ادامه می داد ناگهان یکی از سگ هایش را به سمت خودروی عبوری پرت کرد.

صحنه عجیبی بود ، حیوان به شدت آسیب دید و از محل فرار Escape کرد که پسر جوان در ادامه ادعا کرد که ماموران سگش را کشته اند.

در ادامه ماموران پسر جوان را به کلانتری 13 منتقل کردند و در تحقیقات ماموران مشخص شد که وی هیچ نستبی با افراد سرشناس شهر ندارد.

بنا به این گزارش، پسر جوان به اتهام سگ گردانی و توهین به ماموران با دستور بازپرس پرونده روانه زندان Prison شد. برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

علی رنجکش

اقامت رایگان در هتل 4 ستاره استانبول -گلفام سفر

اخبار زیر را از دست ندهید:




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «دستگیری پسر جوان به اتهام سگ گردانی و توهین به پلیس آبادان»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..