تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




19 محور مواصلاتی مسدود است

به گزارش خبرگزاری تسنیم به نقل از پلیس راهنمایی و رانندگی نیروی انتظامی، برابر گزارش‌های دریافتی، بارش برف در استان‌های یزد، کرمان، فارس، اصفهان (محور جندق) و استان گلستان (محورهای خوشش ییلاق - آزادشهر و توسکستان - شاهرود) همچنان ادامه دارد و در استان‌های سیستان و بلوچستان (محورهای سراوان، خاش، ایرانشهر و زاهدان) و هرمزگان (محورهای بندرلنگه، جاسک و بندر میناب) نیز بارش باران گزارش شده است.

بنابر این گزارش، در محورهای بیرجند - سربیشه، بیرجند - قاین و سربیشه - سه راهی دهک واقع در استان خراسان جنوبی نیز مه گرفتگی همراه با کاهش دید حاکم است. 

پلیس اعلام کرده که رانندگان برای تردد در استان‌های اردبیل (محور خلخال - اسالم)، خراسان رضوی (بردسکن - سبزوار)، گیلان (رشت - لاهیجان) و محور فیروزکوه از زنجیر چرخ استفاده کنند.

 به گزارش پلیس راهور ناجا،محور هراز در استان‌های مازندران و شرق استان تهران، محورهای دلگان-جلگه, بزمان-دلگان, دلگان - ایرانشهر، ایرانشهر -ذهکلوت, کنارک-جاسک, ایرانشهر-مهرستان,جلگه به چاه اسحاق, فنوج به رمشک, نیکشهر به بنت ,چاهان -زرآباد , خیرآباد به ابتر در جنوب استان سیستان و بلوچستان، جاسک به چابهار در استان هرمزگان، محور شمشک-دیزین در استان‌های تهران و البرز، محور پونل-خلخال در استان‌های اردبیل و گیلان، محور سروآباد به پاوه در استان‌های کردستان و کرمانشاه، محور سه راهی پونل در استان گیلان و محور فرعی عشایری سی سخت به پادنا در استان کهگیلویه و بویراحمد به علت بارش برف، عدم ایمنی کافی و ریزش کوه مسدود است.

همچنین بنابر اعلام پلیس، محور کرج-چالوس در استان‌های البرز و مازندران جهت ایمن سازی تونل امیرکبیر تا تاریخ 20 اسفند 1395 روزهای شنبه, یکشنبه, دوشنبه, سه شنبه هر هفته به استثنای روزهای تعطیل رسمی و روز قبل و بعد از تعطیلات چند روزه از ساعت 20 الی ساعت 05:30 بامداد روز بعد مسدود است و در زمان انسداد تردد از سایر محورهای شمالی صورت می‌پذیرد.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «19 محور مواصلاتی مسدود است»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..