تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




رایزنی اردوغان و دبیر کل ناتو

بین الملل > خاورمیانه - مهر نوشت: رئیس جمهوری ترکیه در تماس تلفنی با دبیرکل ناتو درباره تروریسم تبادل نظر کردند.

به گزارش خبرگزاری فرانسه، «رجب طیب اردوغان» رئیس جمهوری ترکیه در تماس تلفنی با «ینس استولتنبرگ» دبیر کل ناتو گفتگو کرد.

اردوغان با بیان اینکه ترکیه در صدد تداوم روند مبارزه با تروریسم است، اظهار داشت: ما بر این عقیده هستیم که متحدان ناتو برای مبارزه با تروریسم خط مشی همسویی را دنبال کنند.

این در حالی است که اردوغان در دیدار روز گذشته خود با «آنگلا مرکل»صدراعظم آلمان در آنکارا علاوه بر گفتگو درباره مناسبات دوجانبه و مسائل بین المللی درباره راهکارهای لازم برای مبارزه با تروریسم نیز بحث و تبادل نظر کردند.

مرکل در این دیدار از عبارت «تروریسم اسلامی» استفاده کرد که اردوغان در واکنش به آن گفت: چنین عبارتی ما را بطور عمیق آزرده می کند و نباید استفاده شود چرا که اسلام و تروریسم قابل جمع نیستند.

52311




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «رایزنی اردوغان و دبیر کل ناتو»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..