تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




فرماندار شمیرانات بر نقش مردم در استمرار راه نظام جمهوری اسلامی تاکید کرد

به گزارش ایرنا عزت الله خانمحمدی در سخنرانی پیش از خطبه های نماز جمعه این هفته لواسانات شهرستان شمیرانات افزود: مکتب اسلام، مردم و رهبری امام راحل موجب پیروزی انقلاب اسلامی و استمرار و بقای آن شده است.
وی شعارهای 'استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی' و 'نه شرقی نه غربی،جمهوری اسلامی' را شعارهای اساسی و راهبردی مردم در پیروزی انقلاب اسلامی عنوان کرد و گفت: نقش مردم به عنوان قاعده نظام مردم سالاری دینی در اتحاد وا نسجام ملی برای پیروزی انقلاب و استمرار آن بی بدیل بود.
خانمحمدی یادآور شد: توجه به آرمان ها و اندیشه سیاسی امام راحل، راهبرد اصولی و اساسی انقلاب و نظام اسلامی است.
فرماندار شمیرانات افزود: باید با رعایت اخلاق و رفتار اسلامی و رحمانی همه نیروهای انقلاب حفظ شده و پشت سر رهبر معظم انقلاب اسلامی قرار گیرند و بدون افراط و تفریط برای اعتلای ایران اسلامی تلاش کنند.
وی اظهار کرد: حمایت واقعی از رهبرمعظم انقلاب اسلامی و حفاظت از خط مشی امام راحل و آرمان های شهدا در گرو اخلاق مداری تقوای الهی و آزادی های قانونی است.
خانمحمدی تاکید کرد: میثاق ما در عمل به قانون اساسی حاصل ایثار شهیدان و مقاومت مردم ایران است.
فرماندار شمیرانات در ادامه با اشاره به دستاوردهای دولت یازدهم تاکید کرد: در جریان مذاکرات هسته‌ای با درایت رهبری و مدیریت سیاسی دولتمردان، پروژه ایران هراسی آمریکا به شدت شکست خورد.
وی در ادامه با اشاره به تلاش های دولت یازدهم برای رفع کمبودها در شهرستان شمیرانات بویژه در دو بخش لواسانات و رودبار قصران گفت: از ابتدای دولت یازدهم برغم کمبودهای اعتباری دولت، تخصیص اعتبار به شمیرانات افزایش یافته است.
وی گفت: بسیاری از پروژه های عمرانی از جمله گازرسانی به سرعت پیگیری و تا پایان سال مالی 95-96 تمام روستاهای شهرستان از نعمت گاز بهره مند می شوند.
خانمحمدی افزود: در هفته جاری و به مناسبت ایام الله دهه فجر 57 پروژه شهرستان شمیرانات در حوزه های فرهنگی، اجتماعی، خدماتی و گردشگری از سوی 10 دستگاه اجرایی برنامه ریزی و به بهره برداری می رسد.
وی اعتبار اجرای این پروژه ها را 140 میلیارد تومان عنوان کرد و گفت: بهره برداری از این پروژه‌ها 21 بهمن ‌ماه با حضور قائم مقام وزیر کشور و مسئولان شهرستان آغاز می شود.
خبرنگار: معصومه آقا امینی - انتشار دهنده: محسن فتاحی
تهرام 7244// 1625

انتهای پیام /*



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «فرماندار شمیرانات بر نقش مردم در استمرار راه نظام جمهوری اسلامی تاکید کرد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..