تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




تقدیر از اقدامات سازمان تامین اجتماعی در پی حادثه ساختمان پلاسکو

در جلسه ای در حضور رئیس و اعضا کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی تمامی دستگاههای خدمت رسان در پی حادثه ساختمان پلاسکو به ارائه گزارش و علملکرد پرداختند.

به گزارش شمانيوز، در این جلسه که معاونان وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، معاون حقوقی و امور مجلس، مدیر کل امور فنی مستمری های این سازمان حضور داشتند، مدیر کل تامین اجتماعی غرب تهران بزرگ تهران بزرگ گزارشی از حمایت های سازمان از کارگران بیکار شده حادثه در قالب بیمه بیکاری و برقراری مستمری برای بازماندگان آتش نشانان شهید ارائه کرد.
اقدامات سازمان تامین اجتماعی در پی حادثه پلاسکو مورد تایید نمایندگان تشکل ها و اصناف حاضر در جلسه نیز قرار گرفت و همچنین رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی از فعالیت های این سازمان در پی این حادثه قدردانی کرد.

منيع: رواط عمومي تامين اجتماعي




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «تقدیر از اقدامات سازمان تامین اجتماعی در پی حادثه ساختمان پلاسکو»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..