تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




سوتی خنده‌دار مهدی طارمی درباره بازی پرسپولیس و تراکتور

سوتی خنده‌دار مهدی طارمی درباره بازی پرسپولیس و تراکتور

مهاجم تیم فوتبال پرسپولیس اظهار نظر جالبی در خصوص دیدار تیمش مقابل تراکتورسازی انجام داده است.

به گزارش سرویس ورزشی جام نیـوز، در آستانه بازي حساس پرسپوليس و تراكتورسازي، مهدي طارمي از هواداران تيمش درخواست كرده پرسپوليس را تنها نگذارند. او ديروز در مصاحبه‌اي گفته: «اميدوارم روز يكشنبه كل استاديوم را قرمز ببينم.»

اين آرزو هميشه مي‌تواند درست باشد غير از وقتي كه پرسپوليس با تراكتور بازي دارد. حتما آقاي گل مي‌داند كه تراكتوري‌ها هم قرمز هستند و اگر قرار باشد نصف ورزشگاه را پر كنند، زياد به نفع پرسپوليس نخواهد بود!

خارج از شوخي فعلا در فاز بليت‌فروشي الكترونيكي استقبال بسيار خوبي از اين مسابقه به عمل آمده و انتظار مي‌رود روز بازي شاهد يك ورزشگاه كاملا سرخ باشيم؛ حالا همان روز معلوم مي‌شود قرمز تهران پررنگ‌تر است يا قرمز تبريز.

450




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «سوتی خنده‌دار مهدی طارمی درباره بازی پرسپولیس و تراکتور»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..