تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




شهادت 8 فلسطینی در ماه گذشته میلادی

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری تسنیم، دامنه انتفاضه قدس در ماه ژانویه گذشته گسترده‌تر شد و عملیات‌های مقاومتی و ضد صهیونیستی در مقایسه با ماه‌های قبل، افزایش چشمگیری داشت.

به گزارش مرکز اطلاع رسانی فلسطین، در ماهی که گذشت، 8 فلسطینی به ضرب گلوله اشغالگران صهیونیست به شهادت رسیدند و این در حالی است که ماه قبل از آن 5 فلسطینی شهید شده بودند.‌ بنابراین شمار شهدای انتفاضه قدس تا اینجا به 279 نفر رسیده است.

همچنین در عملیات‌های مقاومتی فلسطینیان در ماه گذشته، 7 صهیونیست به هلاکت رسیدند که از نوامبر سال 2015 تاکنون سابقه نداشته در یک ماه تا این اندازه صهیونیست کشته شود. بنابراین شمار کشته‌های رژیم صهیونیستی از آغاز انتفاضه قدس تاکنون به 48 نفر رسید.

همچنین 75 فلسطینی ماه گذشته به ضرب گلوله اشغالگران صهیونیست زخمی شدند و این در حالی است که در ماه قبل از آن، 70 فلسطینی زخمی شده بودند. در مقابل هم 52 صهیونیست ماه ژانویه زخمی شده‌اند.

در ماه گذشته، عملیات حمله با سلاح سرد که طی آن صهیونیست‌ها کشته یا زخمی شوند، به ثبت نرسیده است، اما در مجموع 6 مورد حمله با سلاح سرد خنثی شده است.

نکته بارز ماه گذشته بازگشت عملیات‌های زیرگیری با خودرو بود به‌طوری که در ماه ژانویه گذشته، 3 مورد عملیات زیرگیری با خودرو به وقوع پیوست و طی آن 5 نظامی اسرائیلی به هلاکت رسیدند که 4 نفر آن‌ها در عملیات شهید فادی قنبر در قدس اشغالی و یک نفر هم در عملیات فادی ابو قیعان در ام‌الفحم واقع در النقب اشغالی کشته شد.

عملیات حسین ابو گوش جوان فلسطینی با خودروی شخصی اش نیز منجر به کشته شدن هیچ صهیونیستی نشد.

مرکز مطالعات اسرای فلسطین نیز اعلام کرد که در ماه گذشته نظامیان رژیم صهیونیستی در مجموع 460 فلسطینی را به اسارت گرفته اند که بیشتر آن ها از ساکنان کرانه باختری و قدس اشغالی هستند.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «شهادت 8 فلسطینی در ماه گذشته میلادی»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..