تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




اولاند: فشارهای ترامپ به اروپا غیرقابل قبول است

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری تسنیم به نقل از خبرگزاری فرانسه، فرانسوا اولاند، رئیس‌جمهوری فرانسه اعلام کرد که فشارهای دونالد ترامپ، همتای آمریکایی وی به اتحادیه اروپا غیرقابل قبول است. این اظهارات درحالی مطرح شده که ترامپ پیش‌بینی کرده بود امریکا همکاری خود با این بلوک را متوقف سازد.

اولاند در اجلاس اتحادیه اروپا در مالت به خبرنگاران گفت: بیانیه‌های مطرح شده توسط رئیس‌جمهوری آمریکا درباره اعمال فشار به اروپا و اینکه این اتحادیه چه کارهایی باید و یا نباید انجام دهد، غیرقابل قبول است.

پیش از این نیز مایکل ساپین، وزیر اقتصاد فرانسه اعلام کرده بود که دولت ترامپ تهدیدی بزرگ برای تجارت جهانی است و اروپا باید برای جلوگیری از سقوط نهادهای اقتصادی در دنیا مقابل وی ایستادگی کند.

ساپین در سخنرانی خود در بین اقتصاددان‌های بین‌المللی در وزارت اقتصاد فرانسه گفت: شریک آمریکایی ما به نظر می‌خواهد به تنهایی تصمیماتی در راستای حمایت از صنایع داخلی آمریکا اتخاذ کند که باعث بی‌ثباتی در کل اقتصاد جهانی خواهد شد.

وی در ادامه گفته بود: تصمیمات دولت جدید آمریکا تهدیدی جدی برای نظم تجارت جهانی است. نه فرانسه و نه اروپا نمی‌توانند تنها شاهد ریسک جابجایی نهادهای اقتصادی خود باشند.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «اولاند: فشارهای ترامپ به اروپا غیرقابل قبول است»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..