تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




قوچان نژاد: مارادونای ایرانی نیستم

رضا قوچان‌نژاد در گفت و گو بای یک نشریه هلندی صحبت های جالبی را به زبان آورده است.

ملی‌پوش ایرانی تیم هیرنوین در مصاحبه با یک مجله هلندی گفت: من مارادونای ایران نیستم اما آمار خوبی دارم.

رضا قوچان‌نژاد یکی از بازیکنان کلیدی تیم هیرنوین در فصل جاری اردویژه هلند است. این مهاجم 29 ساله 12 گل در فصل جاری به ثمر رساند اما خیابان‌های فریزلان (منطقه هیرنوین) آرام است. او در کشورش طور دیگری دیده می‌شود. تیم ملی فوتبال ایران با شوت قوچان‌نژاد توانسته بود به جام جهانی 2014 برزیل صعود کند.

مجله هلدن هلند با این مقدمه کوتاه در مصاحبه‌ای اختصاصی با رضا قوچان‌نژاد به نقل از مهاجم تیم هیرنوین نوشته است: من مارادونای ایران نیستم اما آمار خوبی دارم. در ایران اگر در رشته‌های ورزشی کشتی و فوتبال خوب باشید یک قهرمان هستید. این دو ورزش در ایران محبوب هستند. کار سختی نیست که بخواهم توضیح دهم چه احساسی در ایران دارم اما نیاز است تا شما با چشمان خود ببینید.

قوچان‌نژاد در ادامه به این مجله هلندی گفت: من تا اندازه‌ای حریم خصوصی دارم که در تمام دنیا به رسمیت شناخته می‌شود. هر جا که می‌روم ایرانیان از من درخواست عکس و امضای یادگاری دارند. اگر در هتل باشم بچه‌ها یا آدم‌های بزرگ‌تر در سالن منتظر من می‌مانند. می‌خواهند داستان خود را با من به اشتراک بگذارند و می‌گویند وقتی که من برابر کره‌جنوبی گلزنی کردم کجا بودند. من در ایران وضعیت یک هنرمند یا ستاره راک را دارم. خیابان و میدانی در ایران به نام خانوادگی من وجود دارد. هر جا می‌روم در را به روی من باز می‌کنند و همانند یکی از افراد مهم در ایران هستم.

مجله هلدن سپس نوشته است: فقط شرایط رضا قوچان‌نژاد در ایران تغییر نکرده است. تمام اعضای خانواده‌اش نیز وضعیت دیگری را تجربه می‌کنند. قوچان‌نژاد در این‌باره گفت: نام خانوداگی من برگرفته از محلی در زادگاهم است و به آن افتخار می‌کنم.

رضا قوچان‌نژاد در خاتمه با ابراز خوشحالی از زندگی در هلند اظهار داشت: اینجا پس از یک بازی دشوار چه بد باشم یا خوب در خانه آرامش خواهم داشت اما در ایران هر جا می‌روم شما را دیوانه می‌کنند. این اتفاق به خصوص پس از تمرین و بازی رخ می‌دهد. بیش از 30 دوربین در یک ردیف قرار دارند. روزنامه، مجله و برنامه‌های تلویزیونی زیادی در ایران وجود دارند که روی فوتبال تمرکز می‌کنند.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «قوچان نژاد: مارادونای ایرانی نیستم»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..