تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




لغو همایش پیاده روی خانوادگی به علت برودت هوا

ساعت: 12:35 منتشر شده در مورخ: 1395/11/15 شناسه خبر: 1026261

رئیس اداره ورزش وجوانان خلخال گفت: برودت هوا همایش پیاده روی خانوادگی در خلخال را لغو کرد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از ازناو ،رئیس اداره ورزش وجوانان خلخال دقایقی پیش از لغو همایش پیاده روی خانوادگی درشهر خلخال به غلت برودت هوا خبر داد و گفت: به علت دمای زیر 20 تا 25 درجه زیر صفر امکان برگزاری همایش نبود.

وی با تبریک ایام الله دهه مبارک فجر گفت:  در صورت برگزاری این همایش در هفته های آینده، اطلاع رسانی لازم از طریق خبرنگاران و رسانه ها انجام خواهد شد.

میر مرسلی از عنایت و حضور مردم خلخال در برنامه های ورزشی ایام الله دهه فجر در سالن شهدای پوریای ولی - سالن حجاب و سایر سالن های ورزشی شهرستان در روستاها وبخش ها تقدیر کرد و گفت: سایر برنامه های ورزشی طبق برنامه اعلام شده از سوی ستاد دهه فجر شهرستان خلخال برگزار خواهد شد.

انتهای پیام / خلخال




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «لغو همایش پیاده روی خانوادگی به علت برودت هوا»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..