تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




نایب رئیس فدراسیون بسکتبال: مهیای حضوردر رقابت های بین المللی می شویم / تغییراتی در تیم ملی داریم

فاطمه کرم زاده روز جمعه درحاشیه رقابت های سوپرلیگ بسکتبال درگفت وگو با ایرنا، افزود: بسکتبالیست های جوانی درطول سوپرلیگ بسکتبال زنان شناسایی شده اند که این نفرات به اردوی تیم ملی دعوت می شوند و درنهایت قرار است تیم ملی با 20 بسکتبالیست پس از معرفی قهرمانان سوپرلیگ آغاز شود.
وی با اشاره به اینکه تغییری درکادر فنی تیم ملی بسکتبال زنان ایجاد نمی شود، اظهارکرد: ‌با حمایت ویژه وزیر ورزش شانس دوباره ای برای حضور زنان بسکتبالیست ایران در رویدادهای بین المللی فراهم شد و با توجه به احتمال تایید نهایی این پوشش در اردیبهشت 96، ‌ما برنامه هایی برای آماده سازی تیم ملی تدوین کرده ایم .
کرم زاده گفت: ‌مسابقات داخل سالن کشور ترکمنستان در دو بخش زنان و مردان انجام خواهد شد و ‌فدراسیون بسکتبال نیز درخواست حضور تیم های ملی بسکتبال زنان و مردان را به کمیته برگزار کننده این رقابت ها اعلام کرد ‌اما تا این لحظه هیچ پاسخی از سوی این کمیته درباره پذیرش درخواست ایران به ما ارسال نشده است.
وی ادامه داد: ‌همچنین تلاش هایی برای اعزام تیم ملی بسکتبال زنان به مسابقات کشورهای اسلامی نیز انجام گرفته است اما تاکنون بی نتیجه بوده است.
این مسئول بسکتبال ادامه داد:‌علاوه بر این ما از طریق هیات بسکتبال آذربایجان غربی، رایزنی هایی با کشورهای هم مرز انجام و امیدواریم با تایید پوشش اسلامی بسکتبالیست ها و با توجه به جایگاه بسکتبال ایران در آسیا شانسی دوباره برای تعامل بسکتبال زنان ایران با سایر کشورها فراهم شود.
فدراسیون جهانی بسکتبال درتازه ترین تصمیم خود اجازه داده تا قانون پوشش سر زنان بسکتبالیست تغییر کند.
«برای آگاهی از آخرین اخبار ورزش ایران و جهان با کانال ورزشی ایرنا در تلگرام irnavarzesh@ همراه شوید.»
ورزشی/1828/1724
خبرنگار: ‌خدیجه روزبهانی * انتشار: حسین فتح الهی

انتهای پیام /*



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «نایب رئیس فدراسیون بسکتبال: مهیای حضوردر رقابت های بین المللی می شویم / تغییراتی در تیم ملی داریم»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..