تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




اعتراض به ممنوعیت های ترامپ علیه مسلمانان درمقابل سفارت آمریکا در رم

به گزارش روز جمعه ایرنا به نقل از شبکه خبری 'رای نیوز 24'، شماری از معترضین ایتالیایی و غیر ایتالیایی عصر روز گذشته با برگزاری تجمعی اعتراض آمیز در مقابل سفارت آمریکا در رم با شعار 'نه، به ممنوعیت مسلمانان' ، 'شکنجه یک جنایت است' علیه محدودیت های جدید دولت دونالد ترامپ مبنی بر ممنوعیت ورود اتباع 7 کشور اسلامی به آمریکا از جمله ایران، دست به اعتراض زدند.
در این اعتراض، انجمن ها و سازمان های مختلف ایتالیایی از جمله 'ائتلاف برای آزادی و حقوق مدنی'، 'عفو بین الملل' ، 'انتیگونه'، 'آرچی'، 'اتحادیه جوامع اسلامی ایتالیا ' و 'رادیکال ها'، حضور داشتند.
اروپام**461
انتشار دهنده: فریبا مدنی

انتهای پیام /*



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «اعتراض به ممنوعیت های ترامپ علیه مسلمانان درمقابل سفارت آمریکا در رم»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..