تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




افتخاری متهم اصلی پرونده محرومیت استقلال!

در نهايت فدراسیون جهانی فوتبال پاسخ نهایی خود را به نامه‌نگاری‌های مدیران باشگاه آبی‌پوش پایتخت داد و صراحتا اعلام کرد استقلال تا تابستان از نقل و انتقالات محروم است و حتی نمی‌تواند بازیکن آزاد را به جمع خود اضافه کند.

با اين تفاسير بازيكنانى همچون تيموريان و جپاروف قراردادهاى خود را با آبى پوشان فسخ كردند تا راهى تيم ديگر شوند.جپاروف به صورت قرضى به مدت نيم فصل به تيم سپاهان پيوست و از طرفى چشمى نيز طى نشستى كه با افتخارى مدير عامل باشگاه برگزار كرد، قرار شد تا يكى دو روز آينده وضعيت اش مشخص شود.

جدا از محروميت و انتقال بازيكنان جديد به تيم هاى ديگر بهتر است بدانيم اعضاى هيئت مديره باشگاه استقلال كه از ابتدا در جريان محروميت باشگاه نبودند و در اين زمينه نيز افتخارى آنها را مطلع نكرده در نظر دارند اوايل هفته آينده نشستى را برگزار كنند و با افرادى كه در اين مسئله كوتاهى كردند برخورد كنند.بدون شك افتخارى به عنوان مدير عامل باشگاه استقلال بايد پاسخگوى هيئت مديره باشد چرا كه طبق گفته زمانى عضو هيئت مديره با آبروى باشگاه بزرگى همچون استقلال بازى شده است. 

اما از طرفى بهتر است بدانيم كه افتخارى در بدو ورود به باشگاه استقلال اعلام كرد كه سال ها از جنس فوتبال است و براى كمك به استقلال آمده است اما اين طور كه پيداست افتخارى براى يارى و تقويت تيم هاى ديگر به استقلال آمده است. 

مدير عاملی كه با وجود دانستن محروميت ٤ بازيكن را در اختيار تيم هاى ديگر قرار داد.بختيار رحمانى از جمله بازيكنانى است كه با سر و صداى زياد به استقلال آمد و در نهايت در دوره افتخارى راهى فولاد شد.پس از آن افشين ،مجيدى و حاج محمدى نيز ديگر بازيكنانى بودند كه استقلال با مديريت افتخارى آنها را نيز در اختيار تيم هاى ديگر قرار داد.

در حالى كه استقلال توانسته بود ٢ بازيكن جديد را نيز در اختيار بگيرد اما افتخارى اين ٢ بازيكن را نيز به تيم ديگر فرستاد و افتخارى به نوعى با بذل و بخشش در نظر داشت تنها رقيبان و تيم هاى ليگ برترى را تقويت كند و استقلال را در نقل و انتقالات دست خالى بگذارد.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «افتخاری متهم اصلی پرونده محرومیت استقلال!»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..